تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798258354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«علی اکبر ثقفی»:«مردی که اسب شد» متفاوت ترین فیلم جشنواره فجر/ دوست داشتم بازیگران چهره باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در برنامه «یک فیلم، یک سلام»:
«علی اکبر ثقفی»:«مردی که اسب شد» متفاوت ترین فیلم جشنواره فجر/ دوست داشتم بازیگران چهره باشند
نشست خبری فیلم «مردی که اسب شد» از سری برنامه‌های «یک فیلم یک سلام» با حضور عوامل فیلم و بدون حضور کارگردان آن برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، نشست مطبوعاتی فیلم «مردی که اسب شد» با حضور علی اکبر ثقفی تهیه کننده، امین جعفری فیلم بردار، ملیسا ذاکری و لون هفت وان، بازیگران این فیلم عصر امروز در پردیس ملت برگزار شد.
 
علی اکبر ثقفی، تهیه کننده فیلم «مردی که اسب شد» گفت: این فیلم حال و هوای فیلم‌های قبلی امیرحسین ثقفی را دارد. ایده‌ی این فیلم پس از فیلم «همه چیز برای فروش» به ذهن امیرحسین ثقفی آمد و او اعتقاد دارد که جدی ترین کار او همین فیلم است.
 
وی افزود: این فیلم دارای رنج درونی است. از سخت ترین کارهایی است که من و امیرحسین در آن با هم همکاری داشته‌ایم.  بیش از 5 ماه بازبینی لوکیشن طول کشید و در سه استان گلستان، مازندران و گیلان فیلمبرداری انجام شد، چون مناطق این استان‌ها ممکن است پس از مدتی با ساخت و ساز پر شود، بازبینی این مناطق چند ماه به طول انجامید. ما در این فیلم 50 سکانس و پلان داشتیم.
 
تهیه کننده‌ی «مردی که اسب شد» در ادامه اظهار داشت: برای اظهار نظر در مورد فیلم باید آن را دید. انسان‌ها برای چیزهایی که ندارند، می‌جنگند.
 
وی گفت: در مورد فیلمبردار این فیلم نیز باید بگویم که امین جعفری در این کار بسیار شاخص بود و  سکانسی که قرار است در این برنامه نمایش داده شود، یک سکانس بسیار خاص 6 دقیقه‌ای است با یک صحنه‌ی بارانی. من قبل از ساخت این فیلم با این گونه فضاها غریبه بودم اما باید بگویم که این فیلم متفاوت ترین فیلم جشنواره فجر است. سیاست‌های مسئولان جشنواره در این بود که این فیلم در بخش هنر و تجربه نمایش داده شود و باید بگویم که فیلم «مردی که اسب شد» سینمای واقعی است.
 
ثقفی همچنین اظهار داشت: برای فیلم‌ساز و هنرمند جایزه مقطعی است و چیزی که فراتر از این مسائل است،‌ عدالتی است که باید رعایت شود. در برخی موارد فیلم‌ها خودشان حق خودشان را می‌گیرند و شاید در جشنواره موفق به کسب جایزه نشوند، اما ماندگار خواهند بود. جشنواره یک جشن است که باید در آن شاد باشیم و به تصمیمات هیات داوران احترام بگذاریم.
 
ثقفی در پایان گفت: من مایل بودم که بازیگران فیلم چهره‌ و شناخته شده باشند اما امیرحسین ثقفی زیر بار نمی‌رفت و کسانی را که مدنظر داشت، برای این فیلم انتخاب کرد.
 
لوون هفت وان، بازیگر این فیلم بیان کرد: امیرحسین ثقفی یک فیلمساز قوی است که فیلم‌های بسیار گیرا و جذاب ساخته است. برای من جایزه اصلا اهمیتی ندارد و باید کار را دوست داشته باشم تا در آن بازی کنم.
 
وی ادامه داد: امیرحسین ثقفی یک هنرمند و یک فیلمساز واقعی و یک آنجلوپلوس شرقی است.
 
هفت وان در مورد نقش خود گفت: نقشی که من بازی می‌کنم، یک فرد مجنون است که یک دنیای خاص دارد.
 
ملیسا ذاکری، دیگر بازیگر فیلم «مردی که اسب شد» گفت: این فیلم دنیای پر رازی دارد. زمانی که آقای امیرحسین ثقفی یک مقطع زمانی را برای بازدید لوکیشن‌ها می‌گذاشت، من برای نزدیک شدن به شخصیت‌ام تمرین می‌کردم. نقش من، نقش یک دختر است به نام راحله که دنیای پر رازی دارد.
 
وی از تهیه کننده و کارگردان این فیلم تشکر کرد.
 
امین جعفری مدیر فیلمبرداری فیلم «مردی که اسب شد» گفت: در فیلم لوکیشن‌هایی وجود دارد که هیچکس تا به حال آن‌ها را ندیده است و تا به حال کسی به آنجا پا نگذاشته است. نوع دوربین در حال حرکت را خود کارگردان پیشنهاد داد و از همان ابتدا روش دوربین روی دست رد شد. باید از خانم سروش به خاطر طراحی صحنه و همچنین از طراح گریم که طراحی بسیار درخشانی داشت، تشکر کنم. قطعا هیچ فیلمی در این جشنواره شبیه «مردی که اسب شد» نیست.
 
این فیلم اولین اثری بود که من دوربین را روی دست نگرفتم و ویژگی بزرگ این فیلم این بود که یک ماه قبل از شروع، تکلیفمان مشخص بود و همه چیز برای تولید فیلم فراهم بود و این مورد در سینما بسیار استثنا است.
 
گفتنی است؛ شعار فیلم، همان نام آن است یعنی «مردی که اسب شد»؛ و پوستر موقت جشنواره توسط ملیسا ذاکری بازیگر فیلم رونمایی شد. پوستر و تیزر فیلم «مردی که اسب شد» در حال آماده سازی است.
 
انتهای پیام/ اس







تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن