تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821061458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسرائيل بسيار کوچک و ضعيف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۵۶ب.ظ)
جانشين فرمانده سپاه: اسرائيل بسيار کوچک و ضعيف است جانشين فرمانده سپاه گفت: اسرائيل بسيار کوچک و ضعيف است و تنها هنگامي قدرتمند مي‌شود که مسلمانان ضعيف شوند. اين يک معادله امنيتي و واقعيت است.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين سلامي پيش‌ازظهر امروز (پنجشنبه) در همايش مشترک اعضاي دانشگاه‌هاي دفاع ملي ايران و عمان اظهار داشت: ۲ کشور ايران و عمان داراي پيشينه و سابقه درخشاني از روابط دوستي و برادري هستند و در هيچ برگي از تاريخ مناسبات اين ۲ کشور هيچگونه نشانه منفي‌اي ديده نمي‌شود. وي افزود: تاريخ روابط ايران و عمان سرشار از روح برادري، وحدت و روابط منطقي بر اساس ارزش‌هاي ديني و حسن همجواري است.
جانشين فرماندهي کل سپاه گفت: پيام امام (ره) و انقلاب عدالت، آزادي مسلمانان از اسارت و وحدت همه امت اسلامي و آزادي نهضت فلسطين و قدس شريف بود و فقط غرب نبود که با اين پيام‌ها مخالفت مي‌کرد بلکه ما شاهد وحدت و همگرايي عجيب شوروي و آمريکا در جنگ تحميلي بوديم. سلامي افزود: دشمنان از همه روش‌ها براي مقابله با انقلاب اسلامي استفاده کرده‌اند از جمله جنگ سخت، ايجاد فتنه، جنگ نرم، جنگ‌هاي اطلاعاتي، نبردهاي نيابتي و بسيج کردن همه انرژي‌هاي افراطي که تحت تاثير سياست‌هاي القائي غرب هستند و در ميدان آنها بازي مي‌کنند تا تفرقه خونيني در ميان مسلمانان ايجاد کنند.
سلامي تاکيد کرد: اسرائيل بسيار کوچک و ضعيف است و تنها هنگامي قدرتمند مي‌شود که مسلمانان ضعيف شوند. اين يک معادله امنيتي و واقعيت است.
جانشين فرمانده کل سپاه گفت: جمهوري اسلامي ايران در ميدان‌هاي عظيمي تا سرحد به مخاطره انداختن امنيت ملي خود پاي حمايت از مسلمانان ايستاده است که حمايت از مسلمانان بوسني و هرزگوين يک نمونه از آن است البته ما نمي‌توانيم همه واقعيت‌‌هاي آن حمايت را آشکار کنيم. همچنين تولد حزب‌الله در لبنان و شکست چندباره رژيم صهيونيستي از رزمندگان لبناني و فلسطيني از موارد ديگر است.
جانشين فرمانده کل سپاه با تاکيد بر اينکه ما به وحدت امر شده‌ايم و پاسدار اين وحدت خواهيم ماند، گفت: ما در تحريم دشمنان رشد کرده‌ايم و آموخته‌ايم در هر محوري که مقاومت کنيم پيشرفت خواهيم کرد. وي افزود: به عنوان مثال در صنعت هوافضا در زمان تحريم موشک‌هاي ما ابتدا در ذهن و دل و سپس در عالم واقعيت همه اهداف رژيم صهيونيستي را به صورت بالقوه و بالفعل تحت‌تاثير قرار مي‌دهد. سلامي گفت: وقتي دشمن دانشمندان هسته‌اي ما را در خيابان‌ها ترور مي‌کرد ما به غني‌سازي 20 درصد رسيديم و از مرز اراده دشمنان عبور کرده‌ايم. همه امکانات ما در اختيار جهان اسلام است و اجازه نخواهيم داد هيچ مسلماني تحت ستم استکبار و صهيونيست‌ها قرار بگيرد. جانشين فرمانده کل سپاه در پايان با اشاره به روابط ايران و عمان گفت: خوشبختانه دولت عمان اسير بازي‌هاي سياسي غرب نشده و اميدواريم دو ملت ايران و عمان به عنوان الگو براي جهان اسلام باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن