تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821054845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تنها ابهام ترکیب ایران: سردار یا گوچی؟


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: تنها ابهام ترکیب ایران: سردار یا گوچی؟
به نظر مي رسد کارلوس کي روش ترکيب اصلي ايران را انتخاب کرده و فقط در نوک حمله به جمع بندي نرسيده است.
به گزارش نامه نیوز ، تیم ملی در حالی باید در مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آسیا به مصاف عراق برود که همه بازیکنان جز وحید امیری آماده هستند و تنها این بازیکن چپ پا است که با آسیب دیدگی دست و پنجه نرم می کند. آمادگی بازیکنان ایران به دغدغه ای جدید برای کارلوس کی روش بدل شده است. انتخاب ترکیب اصلی از بین بازیکنان باتجربه و البته جوان هایی که مقابل امارات به میدان رفتند و نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشتند کار کی روش را سخت کرده است. البته در ذهن کی روش ترکیب تیم ملی شکل گرفته و به نظر می رسد این مربی باهوش پرتغالی فقط در انتخاب سانتر فوروارد اصلی اش به جمع بندی نرسیده است.


درونز دروازه علیرضا حقیقی می ایستد. در خط دفاعی سیدجلال حسینی، مرتضی پور علی گنجی، مهرداد پولادی و وریا غفوری به میدان می روند. جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، احسان حاجی صفی و مسعود شجاهی هم هافبک های تیم ملی خواهند بود. البته یک تغییر هم در خط میانی محتمل است. اینکه شجاعی از ترکیب خارج شود و خسرو حیدری جای او را بین بازیکنان اصلی بگیرد. آنوقت با حضور حاجی صفی در چپ و خسرو در بال راست ، تیم ملی می تواند اجازه نفوذ ار کناره های زمین را از وینگرهای خطرناک عراق به نام های امجد خلف و احمد یاسین بگیرد.


در خط حمله اما ابهام وجود دارد. کی رروش هنوز نمی داند به سردار آزمون در ترکیب اصلی بازی بدهد یا رضا قوچان نژاد؟ سردار اگر بازی کند می تواند مدافعان عراق را خسته کند و بعد جای خود را به گوچی بدهد. قوچان نژاد هم بعد از گلی که وارد دروازه امارات کرد انتظار دارد که در ترکیب اصلی به میدان برود. کی روش هنوز تصمیمی در مورد انتخاب سانترفوروارد خود نکرده و این تنها ابهام ترکیب اصلی ایران، دو روز قبل از بازی مقابل عراق است.


منبع: ورزش سه


۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن