تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819609225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظرفيت هاي فعاليت هاي متنوع شيلاتي محور توسعه شهرستان جاسك


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۲۶ب.ظ)
ظرفيت هاي فعاليت هاي متنوع شيلاتي محور توسعه شهرستان جاسك مدير كل شيلات هرمزگان پس از بازديد ميداني از پتانسيل هاي و توانمندي هاي شيلاتي شهرستان جاسك با فرماندار اين شهرستان ديدار كرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد پرويز محبي در اين ديدار با بر شمردن ظرفيت هاي شيلاتي شهرستان جاسك گفت: ظرفيت هاي شيلاتي مي تواند محور توسعه شهرستان جاسك باشد.
وي با بيان اين كه شهرستان جاسك با برخورداري از جامعه صيادي چهار هزار و 700 نفري نقش مهمي در صيد و صيادي هرمزگان دارد، گفت: اين شهرستان مجموعا از 700 فروند شناور صيادي بهره مند است.
محبي با بيان اين كه شهرستان جاسك در در تعامل بين صيادان و اداره كل شيلات هرمزگان بسيار خوب عمل كرده است گفت: اين شهرستان با 22 تعاوني صيادي بيشترين ميزان تعاوني هاي صيادي را در بين شهرستان هاي استان هرمزگان به خود اختصاص داده است.
مدير كل شيلات هرمزگان با تاكيد بر اينكه شهرستان جاسك در حوزه آبزي پروري نيز پيشرفت هاي چشمگيري داشته است گفت: مراكز تكثر ميگوي جاسك و همچنين مزارع پروش ميگو اين شهرستان در حال حاضر از نظر كمي و كيفي مسير رشد و توسعه را به صورت مطلوبي طي مي كنند.
وي افزود: در بحث پروش ماهي در قفس نيز شهرستان جاسك ،از شهرهاي پيشرو در اين صنعت است كه تا كنون گام هاي خوبي در اين مسير برداشته است.
گفتني است در ادامه اين سفر مدير كل شيلات هرمزگان با صيادان و آبزي پروران اين منطقه از نزديك ديدار كرد .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن