تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798921249




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد رونمایی از سامانه «رای فجر» پیوند بین فرهنگ و اقتصاد را رقم زد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد
رونمایی از سامانه «رای فجر» پیوند بین فرهنگ و اقتصاد را رقم زد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سامانه «رای فجر» را پیوند بین فرهنگ و اقتصاد دانست و گفت:با راه‌اندازی این سامانه مردم در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر حتی در دورترین نقاط کشور از اطلاعات مربوط به فیلم‌ها مطلع می‌شوند.

خبرگزاری فارس: رونمایی از سامانه «رای فجر» پیوند بین فرهنگ و اقتصاد را رقم زد



به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح دیروز 27 دی ماه در مراسم رونمایی از سامانه «رای فجر»، سامانه دسترسی به منابع تصویری سی و سومین جشنواره فیلم فجر که در ساختمان مرکزی رایتل و با حضور وزیرتعاون،کارورفاه اجتماعی، مدیر عامل رایتل، رئیس سازمان سینمایی کشور و دبیر سی و سومین جشنواره فیلم فجر برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از همکاری با وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تا دو سال پیش اصلا حرفی از تکنولوژی های نوین اطلاع رسانی و رایتل نبود اما حالا میبینیم که کارهای بسیارخوبی در رایتل انجام شده و کم کم جایگاه خود را پیدا خواهد کرد.
وی افزود: جشنواره های فجر نمادی از دستاوردهای هنری انقلاب اسلامی است که در حوزه های متعدد از جمله سینما، تئاتر، موسیقی و حتی مد و لباس برگزار می شود ومبنا بر این است که در این دهه هم یک گزارش از دستاوردهای فرهنگی و هنری به مردم ارائه شود و هم یک فضای شاد و مفرح و دلنشینی فراهم شود که مردم از آن بهره مند شوند.
جنتی افزود: در طی شانزده ماه گذشته به همت جناب آقای ایوبی و همکارانشان تحولات خوبی رخ داده است.زمانی که من به وزارت ارشاد آمدم با سینماگران زیادی صحبت کردم برای اینکه دیدگاه های آن ها را بشنوم و این درحالی بود که آن ها ابراز می کردند که چند سال است که به وزارت ارشاد نیامده اند و حتی برخی از آنان حاضر نبودند فیلم هایشان را به جشنواره بدهند به دلیل سرخوردگی که از برخی مسائل داشتند. ولی در طی این مدت یک نشاطی ایجاد شده ، خانه سینما که بسته بود باز شد و سالن های سینمای جدیدی به مجموعه سینما اضافه شد و اکران فیلم ها رونق بیشتری گرفت.
علی جنتی اضافه کرد: برخی صاحبان سینما تصمیم داشتند که برای سینمای خود تغییر کاربری بگیرند اما اکنون امید دارند که از سالن سینمای خود بهره ببرند و مخاطبان بیشتری را پذیرا باشند.
جنتی با اشاره به جشنواره فجر گفت: امسال سی و سومین سالی است که جشنواره فیلم فجر برگزار می شود و یک رویداد بسیار خوبی است که در دهه فجر واقع شده است.اما بحثی که ما دنبال می کردیم این بود که برخی کارها از وظایف وزارت ارشاد نیست و نباید در تصدی آن باشد. یکی از آن ها برگزاری همین جشنواره ها و نمایشگاه های بین المللی است که در طول سال برگزار می کنیم. کار ما باید بیشتر سیاست گذاری و نظارت و حمایت باشد و ما اعلام آمادگی کردیم که این کارها را واگذار بکنیم که در برخی از بخشها مانند نمایشگاه رسانه های دیجیتال در این زمینه موفق بودیم. در حوزه کتاب هم قرار است برگزاری نمایشگاه سال آینده به خود ناشران واگذار شود. واگر بتوانیم سایر جشنواره های دهه فجر راهم واگذار کنیم آمادگی آن را خواهیم داشت.
جنتی در ادامه به حمایت مراکز اقتصادی از فرهنگ اشاره کرد و گفت: در دنیا این معمول است که شرکت های اقتصادی از فعالیت های خیریه و فرهنگی و هنری به طور جدی حمایت می کنند و این هم برای خودشان جنبه تبلیغی دارد و هم باعث حمایت از فعالیت های هنری و فرهنگی می شود.
جنتی افزود: این فعالیتی که شرکت رایتل انجام داد و این همکاری که در این مدت بنیان نهاده شد و امروز ثمره آن را می بینیم، اقدام بسیار مثبتی است که درحال انجام است و امیدواریم که دیگر شرکت ها هم با تاسی به این اقدام رایتل وارد این میدان بشوند.
جنتی اضافه کرد: در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال اقتصاد و فرهنگ نامیدند باید بتوانیم پیوند بین اقتصاد و فرهنگ را برقرار کنیم و امیدواریم که همه مردم بتوانند از ثمرات این اقدام خوب در تمام نقاط کشور بهره مند شوند و با استفاده از این تکنولوژی همه اتفاقات این دهه را از نزدیک ببینند و از اخبار باخبر شوند و حتی شاید بیشتر از کسانی که در متن اتفاق حضور دارند بتوانند در فضای مجازی از برنامه ها و رویدادها استفاده کنند.
جنتی در پایان سخنان خود از علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی و شرکت رایتل بخاطر حمایت از فرهنگ و هنر کشور تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که آثار و ثمرات این اقدام به خوبی دیده شود. سامانه «رای فجر» یک سامانه موبایلی با فناوری روز است که دسترسی به اخبار، رویدادها و منابع تصویری سی و سومین جشنواره فیلم فجر را برای عموم مردم در سراسر کشور ممکن می‌سازد. انتهای پیام/

93/10/28 - 16:28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن