تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798613654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهین جمشیدی در گفت‌وگو با فارس در «یک فنجان چای» با نشانه‌ها سر و کار داریم/ به‌دنبال شعار نیستیم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شاهین جمشیدی در گفت‌وگو با فارس
در «یک فنجان چای» با نشانه‌ها سر و کار داریم/ به‌دنبال شعار نیستیم
مجری برنامه تلویزیونی «یک فنجان چای» گفت: ما در این برنامه با نشانه‌ها سر و کار داریم، نشانه‌هایی که می‌تواند بیننده را به سمت و سوی ویژگی‌هایی که گفتم هدایت کند.

خبرگزاری فارس: در «یک فنجان چای» با نشانه‌ها سر و کار داریم/ به‌دنبال شعار نیستیم



«شاهین جمشیدی» تهیه‌کننده و مجری برنامه «یک فنجان چای» که در هر قسمت میزبان سه هنرمند، ورزشکار، نخبه و یک فرد شاغل است، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت‌:ما تلاش می‌کنیم در مدت زمان برنامه بتوانیم ۳ گفت‌وگو را پیش ببریم. تاکید ما در این برنامه بر حفظ ریتم تند و سوال و جواب های به اصطلاح پینگ پونگی است.

وی افزود: امروزه در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی می‌بینیم که یک مجری مقابل مهمان خود نشسته است و تا آن مهمان شروع به صحبت کند و برنامه به اصل و هدف خود نزدیک شود، برنامه دیگر رو به پایان است. اگرچه آن دست برنامه ها هم به دلیل عمیق شدن در موضوع و داشتن فضای بیشتر گفت‌وگو در نوع خود مطلوب هستند، اما جنس برنامه «یک فنجان چای» اساسا متفاوت از آنهاست.

مجری برنامه «گلخانه» درباره رویکرد این برنامه ادامه داد: تلاش ما این بود که «یک فنجان چای» پیش از هر چیز و با توجه به زمان پخش آن در عصر روزهای میانی هفته بتواند ویژگی‌ها و رویکردهای یک برنامه عصرگاهی به معنای واقعی را دارا باشد. پویایی، شاد و جوان پسندانه بودن مهم ترین نکاتی است که می توان در این برنامه دنبال کرد. وی با ارائه مصداقی برای این نکته بیان داشت: ما در این برنامه با نشانه‌ها سر و کار داریم. نشانه‌هایی که می تواند بیننده را به سمت و سوی ویژگی هایی که گفتم هدایت کند. در واقع از همان ابتدای برنامه کار با یک تیتراژ شاد و امیدبخش شروع می شود و این رویکرد در طول برنامه هم با سوالاتی که از هر مهمان پرسیده خواهد شد، حفظ می شود. اگر دقت کنید سوالات این برنامه که با هر سه مهمان مطرح می شود، سیر خاصی را دنبال می‌کند و قرار است به هدفی مشخصی هم برسد. برای مثال در گفت‌وگو با مهمان شاغل برنامه قرار است که یک معرفی کامل و جامع درباره حرفه او صورت بگیرد. بنابراین حتی درباره سطح دستمزد او هم سوالاتی پرسیده می شود. در قسمت دوم که یک مهمان ویژه از هنرمندان یا ورزشکاران حضور دارد، هم معمولا سوالات از این که اکنون مشغول بازی در چه پروژه ای هستی و مثل این عبور می کند. سوالاتی را از این مهمان می پرسیم که او را به فکر وادارد و جواب هایی هم بدهد که صادقانه است و به دل مخاطب می نشیند.

مجری برنامه «سفر بخیر» گفت: در بخش سوم هم نخبه ها از دلایل موفقیت شان می گویند. در این قسمت هدفمان ترویج سخت کوشی و پشتکار است و اگر افراد حاضر در این قسمت و حرف هایشان را مرور کنیم می بینیم که نخبه بودن آنقدرها هم غیرقابل دسترس نیست. بلکه تنها همت می خواهد و انگیزه و در پایان این برنامه هم می توان به این نتیجه رسید که برای نخبه بودن، محبوب بودن یا موفق بودن داشتن اراده و هدف مهم است. ضمن این که شاید لازم باشد گاهی تعریفمان را از این واژه ها تغییر دهیم. ممکن است تصور ما از این کلمات با آنچه که در واقعیت موفقیت تعریف می شود، متفاوت باشد. موفقیت الزاما دکتر یا مهندس شدن نیست. رفاه و زندگی خوب حتما در داشتن درآمد و ثروت زیاد تعریف نمی شود. اما گفتن صرف این جملات و کلمات در یک برنامه تلویزیونی حالت شعاری پیدا می کند و باور پذیر نیست. اما وقتی مصداق ها و الگوهایی از این ها به مردم معرفی شود، طبیعتا آنها را تشویق خواهد کرد و تاثیرگذار تر خواهد بود. «یک فنجان چای» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست و روزهای  شنبه و دوشنبه و چهارشنبه  هر هفته ساعت 17:55 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. انتهای پیام/

93/10/28 - 13:12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن