تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820388085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه‌ريزي مناسب براي حل مسايل جوانان در استان صورت نگرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ دي ۱۳۹۳ (۲۲:۲۳ب.ظ)
استاندار لرستان: برنامه‌ريزي مناسب براي حل مسايل جوانان در استان صورت نگرفته است استاندار لرستان گفت: حل مشکلات جوانان نياز به برنامه ريزي اصولي و کارکارشناسي دقيق و استفاده از نظرات متخصصان اين حوزه دارد.
به گزارش خبرنگار موج، هوشنگ بازوند، در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان استان با اشاره به رسالت دستگاه‌هاي متولي در ساماندهي امور جوانان تاکيد کرد: حضور دستگاه‌هاي دخيل در مباحث مربوط به ساماندهي امور جوانان ضروري است و بايد مصوبات جلسات به طور دقيق از سوي دستگاه‌هاي ذيربط پيگيري شود.
وي با بيان اينکه مسايل جوانان در حوزه‌هاي مختلف همکاري دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط حل مي‌شود، افزود: لازم است براي اجراي برنامه‌هاي امور جوانان، طرح‌ها و برنامه‌هاي مناسب از سوي دستگاه‌هاي متولي در نظر گرفته شود.
بازوند گفت: حل مشکلات جوانان نياز به برنامه ريزي اصولي و کارکارشناسي دقيق و استفاده از نظرات متخصصان اين حوزه دارد.
وي با اشاره به اينکه پيگيري امور جوانان وظيفه ادارات کل ورزش و جوانان در سطح استان هاي مختلف کشوراست، يادآور شد: انتظار مي رود ديگر دستگاه هاي اجرايي که متولي برنامه هاي جوانان هستند با ادارات کل ورزش و جوانان همکاري لازم را داشته باشند.
مديريت ارشد استان لرستان با بيان اينکه برنامه‌ريزي مناسب براي حل مسايل جوانان در استان لرستان نشده است، گفت: انتظار مي‌رود دستگاه هاي عضو اين ستاد همکاري مطلوب توام با برنامه ريزي دقيق براي ساماندهي امور جوانان داشته باشند تا مطالبات جوانان در حوزه‌هاي مختلف مورد توجه و ارزيابي قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن