تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801941899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادق صادق دقیقی: انسانیت و نوع دوستی فراتر از مرز جغرافیا است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در برنامه "یک فیلم یک سلام"؛
صادق صادق دقیقی: انسانیت و نوع دوستی فراتر از مرز جغرافیا است
کارگردان «تا آمدن احمد» گفت: در این فیلم ما به این موضوع پرداختیم که 2840 روز در ایران جنگ بوده و 2840 بار جزیره ی خارک بمب باران شده است.


به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته نشست خبری فیلم "تا آمدن احمد" باحضور "صادق صادق دقیقی" کارگردان، "پروانه مرزبان" تهیه کننده و "جواد پولادی"، "ونوس حسن کاملی"، "افسر اسدی" و "پرهام دلدار" بازیگران این یلم سینمایی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

صادق صادق دقیقی کارگردان فیلم «تا آمدن احمد» در ابتدا گفت: طرح این فیلمنامه از "پروانه مرزبان" و برداشتی آزاد از یک داستان واقعی است.

پروانه مرزبان تهیه کننده فیلم «تا آمدن احمد» در ادامه نشست عنوان کرد: ما از طرف بسیج هنرمندان سفری به خارک داشتیم و در آن جا متوجه شدم که این شهر 2840 بار در هشت سال دفاع مقدس بمب باران شده است ولی متاسفانه هیچ کس از آن اطلاع نداشته است، تحقیقات کلی و میدانی صورت گرفت و مصاحبه هایی با مردم شهر و نیروهای نظامی صورت گرفت و براساس آن فیلمنامه به نگارش درآمد.

جواد پولادی در ادامه نشست گفت: من اولین کار سینمایی ام است و پیش از این تئاتر کار می کردم. کاراکتر من خیلی جذاب است این پسر یک شخصیت معمولی ولی شیطان است که یک شخصیت بهلول وار دارد که در موقعیت های جدی حرف هایی می زند که حالت کمیک دارد.

صادق‌دقیقی در نشست عنوان کرد: داستان فیلم ما به سال 64 برمی گردد. در این فیلم ما به این موضوع پرداختیم که 2840 روز در ایران جنگ بوده و 2840 بار جزیره ی خارک بمب باران شده است. ما تمام تلاش خود را کردیم که بخشی از زندگی معمولی آدم ها را نشان دهیم.

ونوس حسن کاملی دیگر بازیگر این فیلم در ادامه افزود: من اولین کار حرفه ای ام بود. پیش از این تئاتر کار می کردم. از فیلمنامه خیلی خوشم آمد و همیشه دوست داشتم در یک کار دفاع مقدسی بازی کنم. در این فیلم نقش خواهر شهید را دارم.

پروانه مرزبان گفت: کار در گناوه، شهرک غزالی و شهرک دفاع مقدس و عمده ی فیلمبرداری در خارک بوده ما لوکیشن های مختلفی داشتیم و 37 جلسه فیلمبرداری ما به طول انجامید. من از فیلم خیلی راضی ام و به طور کل کارگردان و بازیگران خیلی زحمت کشیدند. فیلمبردار خیلی خوبی داشتیم که با مهربانی این کار را فیلمبرداری کرد.

کارگردان این فیلم در ادامه عنوان کرد: من نمی خواهم بگویم که بن هور ساخته ام ولی من یک فیلم متفاوت ساختم و در این 35 سال در ژانر دفاع مقدس اتفاق جدیدی است. ونوس حسن خانی را پروانه مرزبان معرفی کرد و من در ابتدا نسبت به وی گارد داشتم ولی الان نظرم برگشته و "پرهام دلدار" در اولین فیلم کوتاه "ابراهیم حاتمی کیا" باعنوان "قفس" در 5 سالگی ایفای نقش کرده است.

پولادی در ادامه گفت: اگر می خواهید که یک ساعت و نیم هم بخندید و هم گریه کنید به دیدن فیلم ما بیایید.

حسن کاملی نیز عنوان کرد: اگر شهدای ما نبودند ما الان این آرامش و آسایش را نداشتیم و من فکر می کنم هرکدام از ما باید این فیلم را ببیند.

"افسر اسدی" دیگر بازیگر این فیلم درباره انتخاب نقشش گفت: برای بازی در این فیلم هم اتفاق خاصی نیفتاد و مثل هر کار دیگری این کار به من پیشنهاد شد و یک حسنی که داشت این بوذ که دوست عزیز و قدیمی من "پروانه مرزبان" تهیه کننده این کار بودند به همین خاطر فیلمنامه را نخوانده لبیک گفتم.

"پرهام دلدار" در ادامه نشست گفت: لطف "صادق صادق دقیقی" و "پروانه مرزبان" بود که این تجربه به من پیشنهاد شد. من با ژانر دفاع مقدس زیاد ناآشنا نیستم و پیش از این تجربه های دیگری هم داشتم.

اسدی ادامه داد: به نظر من بازیگرانی که در حوزه ی دفاع مقدس فعالیت می کنند بسیار جای کار دارند که این را از موضع خانم ها عرض می کنم که در امثر کارهای دفاع مقدس خانم ها در حد سیب زمینی پوست کردن و سبزی پاک کردن هستند.

وی افزود: من قبل از اینکه نقش را دوست داشته باشم گروه را دوست داشتم. یکی از خوش شانسی های من همکاری با صادق دقیقی است وی یک انسان نازنین و بااخلاق است. نقشم را خیلی دوست داشتم و تلاشم را برای آن کردم.

پروانه مرزبان افزود: معتقدم اگر مردم به دیدن این فیلم بیایند از کار خوششان خواهد آمد.

وی ادامه داد: ما می گوییم که ما ایرانی ها خیلی مهربان هستیم و اگر تمام دنیا بیایند مهربانی ما را ببینند هیچ وقت با ما نخواهند جنگید.

صادق دقیقی در ادامه گفت: متاسفانه ذهنیت جهانی نسبت به ما بسیار منفی است مه این به آن جا بازمی گردد که یا ما کم کاری کرده ایم یا رسانه های آن ها خیلی پرتلاش بوده اند. ما در این فیلم سعی کردیم بیشتر بین اللملی کار کنیم. در این فیلم سعی کردیم تا مردم دنیا ما را بشناسند و ما بگوییم ما مردمی انسان دوست هستیم.

پرهام دلدار در ادامه نشست گفت: روایت و زبان صادق دقیقی صادقانه و دلی است که اعتقاد دارم ارتباط خود را با مردم برقرار خواهد کرد. فیلم به شدت صادقانه و دلی و به اندازه خود سرگرم کننده است.

افسر اسدی در ادامه نشست عنوان کرد: مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید و امیدوارم بعد از دیدن کار نظر ما را داشته باشید.

صادق دقیقی شعار فیلمنامه را اینگونه بیان کرد: انسانیت و نوع دوستی فراتر از مرز جغرافیا است.


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن