تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798336989




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگری که برای پول کار نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: بازیگری که برای پول کار نمی کند

بازیگری که برای پول کار نمی کند

شب گذشته "محمود پاک نیت" مهمان ویزه برنامه سینمایی هفت بود.


برنامه‌ی شب گذشته‌ی هفت در حالی روی آنتن رفت که محمود گبرلو سردبیر این برنامه پس از عرض سلام به بینندگانش گفت:تعداد تماشاگران سینما تا پایان پاییز امسال بسیار کمتر از سالهای گذشته بوده  است. اگر جمعیت مخاطبان سینما در هر سال 5 بار به سینما بروند به وضعیت مطلوبی در این زمینه خواهیم رسید.

وی در ادامه افزود: سینمای ایران باید از لحاظ تعداد فیلم‌های خوب و سالن های سینما بهبود پیدا کند. وقتی می بینیم که تنها 60 شهر در کشور ما دارای سینما هستند دچار معادله‌ای سخت می‌شویم. سینمای ما برای پیشرفت خود بیش از همه نیازمند آزادی فکر و بیان سینما گرانش است. در صورت داشتن امکانات و افکار مختلف است که شاهد فیلم های خوب و جامعه پسند در سینما خواهیم بود.
 
این مجری عنوان کرد:خوشحالم که حضور رسول صدر عاملی و صحبت های هفته‌ی گذشته‌ی وی در برنامه‌ی هفت با استقبال خوبی از سوی شما مواجه شد. تمام مسئولان سی و سومین دوره جشنواره فجر باید با متانت و حوصله پاسخ های مورد قبول در خصوص شبهات این فستیوال به مردم بدهند. نزدیک سی و سه سال از عمر این جشنواره می گذرد و ما باید ببینیم این امر چه کمک هایی به پیشرفت سینمای ایران کرده است.وی ادامه داد:اقدام جالبی که از سوی مسوولین این دوره از جشنواره صورت گرفته تشکیل جلسات معرفی فیلم،پوستر و عکس های آن با حضور عوامل ،بازیگران ،کارگردان و خبرنگاران در پردیس سینمایی ملت است.امیدواریم خنده همیشه بر لبان سینما گران باشد زیرا این اخلاق های خوش از ظرف سینما گران سبب دلخوشی خبرنگاران  می شود.چنین اقداماتی در روز های آتی هم ادامه دارد و برنامه ی هفت تمام اتفاقات جشنواره را پوشش تصویری داده و در ایام جشنواره مهمان شما خواهد بود.
 
بنابر این گزارش ،پس از نمایش تصاویزی از مراسم خاکسپاری احمد رسول زاده دوبلور فقید کشور گبرلو وارد گفتگو با محمود پاک نیت بازیگر سینما ،تئاتر و تلویزیون کشور شد.
 
کار هنری باز نشستگی ندارد
محمود پاک نیت گفت:من از سال 48 ور در 17 سالگی وارد تئاتر شدم و همچنان آماده ی بازی در نقش های متفاوت هستم به نطر من بازیگری باز نشستگی ندارد.برای مثال بازیگری داشتیم که با وجود سکته کردن هنوز پیشنهاد بازیگری داشت.وی در ادامه افزود:در صورت نبودن عشق بازیگری به جهنم تبدیل می شود تنها عشق به کار است که امکان بازی در سرما و گرما و شرایط مختلف را به بازیگر می دهد.

من هنرمند نیستم!
بازیگر سریال «روزی روزگاری» خاطرنشان کرد: کلمه‌ی هنرمند یک عبارت سخت است. هنرمند کسی است که ارتباط خاصی با کار و جامعه اش دارد.خود من هم هنرمند نیستم اما در جهت تحقق این امر می کوشم.

وی ادامه داد:من برای پول کار نمی کنم در یک دوره  یک سال و نیم بی کار بودم اما تن به هر نقشی ندادم. گاهی اوقات به دلیل دوستی هایی که با افراد دارم مجبورم برخژی نقش‌ها را قبول کنم.

متن فیلم مهم ترین قسمت آن است
بازیگر سریال «پس از باران» در خصوص معیار هایش برای انتخاب یک فیلم اظهار داشت:مهمترین معیار برای من متن و قصه‌ی فیلم است و کارگردان و عوامل پشت صحنه برایم در اولویت های بعدی قرار دارند.

وی در ادامه عنوان کرد:به نظر من یک متن عالی و گروه متوسط موفق تر از یک متن متوسط و گروه عالی هستند. همچنین اخلاق و روابط اجتماعی کارگردان در موفقیت یک اثر بسیار مهم است. اخلاق فردی و اجتماعی یک کارگردان مهمترین معیار هایی است که یک فیلم موفق دارد. مثلا من با امرالله صلح جو در یکی از تئاتر هایم آشنا شدم و متانت این فرد مرا به خود جذب کرد و دو کار «روزی روزگاری» و «شاخه های بید» را با هم انجام دادیم.

این بازیگر افزود:همیشه سعی کرده ام از افراد چیز هایی بیاموزم و 60 در صد بازیگری هم تحلیل رفتاری انسان هااست یک بازیگر نباید روانشناس باشد اما لازم است که این حرفه را تا حدودی بیاموزد.از افرادی که برای کار و وقت خود ارزش قائل هستند خوشم می اید و صلح جو و راعی هم از آن دسته انسان ها هستند.
 
پاک نیت پیرامون بازی اش در فیلم «زیباتر از زندگی» خاطرنشان کرد:من و سید زاده 4 ماه با هم هم خانه بودیم و او روزی با من تماس گرفت و گفت برای 2 روز نیاز به تو و همسرت دارم.وی ادامه داد:در روز 13 فروردین به نزدیکی های خرمشهر رفتیم و یک نقش کوتاه را در فیلم زیبا تر از زندگی به کارگردانی انسیه شاه حسینی ایفا کردم.
 
پس از نمایش قسمت هایی از بازی پاک نیت در فیلم زیبا تر از زندگی گبرلو وارد گفتگوی تلفنی با مهوش صبر کن همسر محمود پاک نیت شد.
 
تئاتر شاه تره مجید افشاریان سبب ازدواج من و محمود شد
مهوش صبر کن گفت:من و پاک نیت در سال 56 و در تئاتر شاه تره مجید افشاریان با هم آشنا و در سال 58 ازدواج کردیم ثمره ی این ازدواج 35 ساله دو پسر است که هر دو متاهل هستند.
 
وی ادامه داد:محمود از همان اپتدا تا به امروز استاد من بوده و همیشه یار و همراهم است ما به خوبی یکدیگر را راهنمایی ،نقد و درک می کنیم.همکار بودن به پیشرفت یک زوج کمک شایانی می کند اما همیشه گفته ام که یک فرد موفق بهتر از دو فرد نا موفق است و من در بسیاری از مواقع برای محمود و زندگی ام گذشت کردم.بار ها اتفاق افتاد که کارگردانی با من تماس گرفت و از من دعوت به همکاری کرد اما به دلیل زندگی مان از تمام این کار ها گذشتم.زندگی به من یاد داد که گذشت سخت ولی شیرین است.من در زندگی زناشویی گذشت کردم و از نتیجه آن راضی هستم.
 
پاک نیت هم گفت:گاهی اوقات از سر صحنه خسته به خانه بر می گردیم اما به دلیل درک متقابلی که از هم داریم تازه تمرین هایمان برای روز بعد شروع می شود.بسیار خوب است که بازیگر مقابلت کنارت باشد و تو را راهنمایی و کمک کند.
 
مهم ترین وظیفه‌ی دولت ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی برای هنر جویان است
بازیگر فیلم «زیباتر از زندگی» اظهار داشت:جوانان مستعد و علاقه مند زیادی را در دوران داوری ام در جشنواره تئاتر دیدم.اما متاسفانه این عزیزان فضای مناسب برای شکوفایی استعداد هایشان را ندارند. هر ساله تعداد زیادی از دانشگاه هنر فارغ التحصیل می شوند که کار آنها تضمین شده نیست.مسولیین فرهنگی و دولت باید اقدام به ساختن فضا هایی کنند که اعتماد خانواده ها و افراد برای حضور در این مکان ها به و جود آید و فرهنگ کشور پیشرفت کند.

وی ادامه داد:تئاتر ریشه ی بازیگری است .بازیگرانی که از تئاتر شروع به کار می کنند موفق تر و پایدار تر در عرصه ی بازیگری هستند برای مثال جمشید مشایخی سالیان سال است که در حوزه بازیگری فعالیت می کند و هیچگاه تکراری نمی شود.ما نباید جوانان را به امان خدا رها کنیم ثمره ی عدم توجه به جوالان اعتیاد آنهاست دولت با ایجاد اماکن مناسب و سالن سازی می تواند به ارتقائ سطح هنر کمک کند.
 
حضور همزمان یک بازیگر در چندین نقش کار اشتباهی است
محمود پاک نیت عنوان کرد:بازیگری همچون ورزش نیاز به تداوم و تکرار دارد یک بازیگر نباید از نقشش تاثیر بگیرد اما می تواند به آن فکر کندو حضور یک بازیگر در چند نقش به طور همزمان کار اشتباهی است که من یک بار انجام دادم.

وی در ادامه افزود:من را برای سینما نساخته اند از بازیگری خسته نشده ام و نمی خواهم کارگردانی یا هر کار دیگری را انجام دهم من معتقدم اگر بازیگری ام را به حد کمال برسانم انسان موفقی بوده ام.

این بازیگر در خصوص کارگردانانی که با ان ها کار کرده گفت:شهریار بهرامی انسان کاملی است که تجربه‌ی دو کار لذت بخش را با هم داشتیم فرج الله سلحشور هم بر خلاف تمام صحبت هایی که برخی افراد در باره اش می زنند انسان صادق و خوش قلبی است که برای رضایت خدا و کمک به بنده اش کار می کند.همه ی ما باید بدانیم که با خراب کردن یکدیگر سودی نمی بریم و تنها اتحاد است که سبب پیشرفت ما میشود.
 
ساعت پخش برنامه ی هفت را تغییر دهید
پاک نیت در پایان خاطر نشان کرد: از شما و تمام افرادی که تا این ساعت شب من را تحمل کردند تشکر می کنم و یک انتقاد به برنامه‌ی شما دارم اگر می شود ساعت برنامه را عوض کنید زیرا فردا صبح همه باید سر کار باشند و بسیاری از شاغلان علاقه مند به دیدن برنامه شما هستند حتی من هم که این کاره هستم حس خوبی نسبت به این ساعت پخش ندارم.





گرداوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
www.seemorgh.com/culture









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن