تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798297911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساره بیات: دعا می کنم « سعید آقاخانی» سیمرغ بگیرد/ فرزاد موتمن: متاسفانه سینمای ما نسبت به اکثریت جامعه بی تفاوت است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در برنامه «یک فیلم، یک سلام »؛
ساره بیات: دعا می کنم « سعید آقاخانی» سیمرغ بگیرد/ فرزاد موتمن: متاسفانه سینمای ما نسبت به اکثریت جامعه بی تفاوت است
ساره بیات بازیگر «خداحافظی طولانی» گفت:در این کار حضور فرزاد موتمن دلیل انتخاب من بود و بازی در کنار آقاخانی لذت بازی را برایم دوچندان می کرد و دعا می کنم که سیمرغ بگیرد.


به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ مراسم رونمايي فيلم «خداحافظي طولاني» با حضور فرزاد موتمن (کارگردان)، علي حضرتي (تهيه كننده)، ايرج شهزادي (صداگذار)، سعيد آقاخاني و ساره بيات (بازیگر) در سينماگالري پرديس ملت برگزار شد.

در ابتدا فرزاد موتمن کارگردان فیلم «خداحافظي طولاني» در خصوص چگونگی شکل گیری تولید این فیلم گفت: علی حضرتی تهیه کننده فیلم پیشنهاد ساخت این فیلم را داد فیلمی عاشقانه در فضای زندگی مرد کارگری که نمی شود از روایت آن صرف نظر کرد.با اینکه بیشتر فیلم های جنایی علاقه دارم اما به فیلم های عاشقانه نیز علاقمندم چراکه اینگونه داستان ها نزدیک و یا دور شدن آدم ها را به تصویر می کشد و همیشه مخاطبان فیلم های عاشقانه ابدی است.

وی ادامه داد: «خداحافظی طولانی» توسط اصغر عبداللهی نوشته شده فیلم نامه ای که لحن آن آرام و صبور است و باعث افتخارم بود که فیلم نامه وی را بسازم. متاسفانه سینمای ما نسبت به اکثریت جامعه بی تفاوت است و تنها موضوعاتی را به تصویر می کشد که در حوالی نیاوران تا چهارراه پارک وی می گذرد و به ندرت پیش می آید که کارگران صنعتی موضوع فیلم‌هایشان قرار گیرد.

موتمن عنوان کرد: «خداحافظی طولانی» فیلم نامه عاشقانه ای بود که برای هر کارگردانی یه چلنج ایجاد می کند و همچون فیلم شب های روشن نیست که با زبان یک استاد روایت شود بلکه داستان زندگی کارگری با دامنه محدود کلمات است که به گونه ای متفاوت عشق را تعریف می کند.

ایرج شهرزادی صداگذار در خصوص این فیلم ادامه داد: زمانی کسی فیلم خوب کار میکنه به وجد می آید به عنوان اولین ببیننده این اتفاق برای من افتاد و جای این گونه فیلم ها در سینما کم است و برای من همکاری در این کار افتخار بزرگی محسوب می شود.

وی عنوان کرد: «خداحافظی طولانی» فیلمی عاشقانه و معمایی است پر از اساسات مردی که میخواهد تصمیمی برای زندگی اش بگیرد و برای مخاطب کشف این موضوع حال خوشی دارد. صدا باید در خدمت فیلم باشد. تهرون جای همه س جمله ای است که باعث ترغیب مخاطب می شود و این دیالوگی که در فیلم گفته شده است.

سعید آقاخانی بازیگر فیلم در خصوص بازی خود در این فیلم عنوان کرد: بازی در این نقش دور از انتظار بود و توقع پیشنهاد چنین نقشی را نداشتم موتمن برای انتخاب من ریسک و اعتماد کرد. برای انتخاب این نقش به فاصله داشتن کاراکتر با نقش های قبلی ام فکر نکردم چراکه خودم در این طبقه زندگی کردم و پدرم قناد بود و نسبت به این کاراکتر آشنایی داشتم.

علی حضرتی تهیه کننده در خصوص دلیل همکاری خود با فرزاد موتمن گفت: در تئاتر نمایشنامه اهمیت دارد و در سینما نیز فیلم نامه حائز اهمیت است برای تولید این کار موتمن محدودیت نداشت و می توانست هر گزینه ای که به ذهنش می رسید اعمال کند و برای من این تجربه. کاری خوب بود و امیدوارم کارگردان از کار خود راضی باشد.

آقاخانی ادامه داد: الویت اول برای کارم بازی خوب است در ابتدا که این فیلم را بازی کردم گرفتن سیمرغ برایم مهم نبود تنها به خوب بازی کردن فکر می کردم و از کارم راضی هستم. این فیلم همه چیز از جمله آرامش و عشق دارد من براساس راهنمایی های کارگردان، فیلم نامه و با فکر نقش خود را ایفا کردم.

ساره بیات بازیگر فیلم در خصوص دلیل پذیرش این نقش اظهار داشت : برای انتخاب کارم فیلم نامه اهمیت دارد اما در برخی موارد وجود کارگردان نیز محاسبه ذهنی تو را به هم می زند و در این کار حضور فرزاد موتمن دلیل انتخاب من برای بازی در این نقش بود و بازی در کنار آقاخانی لذت بازی را برایم دوچندان می کرد و دعا می کنم که سیمرغ بگیرد.

وی تصریح کرد: نقش را دوست دارم و این کار برایم پیچیدگی نداشت. تمام تمرکزم بر این است که خودم نقش را انتخاب کنم چراکه معتقدم هرجا خودت را جا بندازی همونجا جا می گیری و من هر پیشنعادی که وجود داره خودم انتخاب می کنم که این اتفاق رخ ندهد. فیلم موتمن نیازی به درخواست من برای تماشا کردن کار نداره و خود این کارگردان مخاطبان خود را جذب خواهد کرد.

فرزاد موتمن با اشاره به نحوه انتخاب بازیگران فیلم خود اظهار داشت : چندسالی است که سعید آقاخانی در همسایگی ما زندگی می کند اما به دلیل سبک متفاوت کاری هیچ موقع فکر نمی کردیم که روزی باهم بتونیم کار کنیم زمانی که تولید فیلم را خواستیم آغاز کنیم گزینه های مدنظر ما مردی میانسال و متناسب با نقش بود و بازیگران زیادی از گزینه های ما بود و زمانی که یکی از دوستان آقاخانی را به ما پیشنهاد داد؛ سابقه کارگردانی این بازیگر در ژانر درام و توانایی وی بازی باعث شد جدی به این پیشنهاد فکر کنیم. اطمینان جمعی زمانی حاصل شد که فیلمبرداری را آغاز کردیم و بازی آقاخانی ما را غافلگیر کرد و دو کاراکتر زن نیز در این فیلم داشتم که در مجموع راضی از انتخابم و نتیجه فیلمم هستم.

فرزاد موتمن یکی از سکانس های فیلم خود در زمان دیالوگ میان قاضی و یحیی را شعار فیلم خود انتخاب کرد و گفت: کی چی میدونه خدا چی می خواد.

وی در خصوص طراحی پوستر فیلم خود خاطرنشان کرد: پوستر این فیلم به نیت به وجود آمدن حس نوستالژی به سینمای دهه ۶۰ طراحی شده شاید این پوستر در زمان اکران نباشد اما دلیل استفاده از پوستر قدیمی این بود که قصه ای کهنه را به زبان مدرن بیان کنیم.

گفتنی است در پایان مراسم از آنونس و پوستر فیلم رونمایی شد.



انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن