تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820888065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام برگزیدگان طرح قرآن در خانه به مشهدمقدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به همت کمیته امداد استان البرز انجام شد؛ اعزام برگزیدگان طرح قرآن در خانه به مشهدمقدس خبرگزاری پانا :مدیر كل كمیته امداداستان البرز؛از اعزام نفر از نفرات برتر طرح قرآن در خانه كمیته امداد به زیارت ثامن الحجج امام رضا (ع) خبرداد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۵ دي ساعت 11:53

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، علی سالاركیا مدیركل کمیته امداد استان البرز با اعلام این خبراظهارداشت: استقبال مددجویان تحت حمایت در اجرای این طرح بی نظیر بود به طوریكه قریب به هزار خانواده تحت حمایت این نهاد در طرح قرآن در خانه مشاركت كردند.

وی اجرای این طرح را با هدف ارتقای دانش دینی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد و افزود : تلاش داریم این برنامه معنوی و دینی را به صورت مداوم در استان البرز اجرا کنیم.

سالاركیا گفت : طرح قرآن در خانه در سه مرحله و با حضور حداكثری خانواده بزرگ مددجویان كمیته امداد برگزار شد.

وی گفت: این طرح از سوی اداره فرهنگی كمیته امداد و با حضور 2 هزار و 500 نفر از مددجویان تحت حمایت و در سنین مختلف برگزار شد.

وی افزود: از میان 700 منتخب حایز امتیازات مطلوب ، پس از قرعه کشی تعداد 128 نفر انتخاب شدند که از این تعداد 2 نفر به سفر معنوی حج عمره ، 12 نفر سفر عتبات عالیات و 114 به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مدیر كل كمیته امداد البرزگفت:در راستای برگزاری طرح قرآن در خانه هزار جلد کلام الله قرآن کریم نیز از سوی این نهاد در میان این خانواده‌ها ی تحت پوشش توزیع شد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن