تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819655216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس کتابخانه‌های عمومی قاینات مطرح کرد تصویب 900 میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه‌های قاینات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس کتابخانه‌های عمومی قاینات مطرح کرد
تصویب 900 میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه‌های قاینات
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قاینات گفت: برای تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های این شهرستان 900 میلیون ریال اعتبار مصوب شده که تاکنون 45 درصد آن اختصاص یافته است.

خبرگزاری فارس: تصویب 900 میلیون ریال برای تجهیز کتابخانه‌های قاینات



محمدحسین مددی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: کتابخانه شهید بهشتی قاین، مرکزی بوده و شیفت شب در این کتابخانه فعال است.
وی با بیان اینکه در شهرک‌های جدید این شهر تنها یک کتابخانه عمومی به نام مهر غدیر فعالیت می‌کند، تصریح کرد: به سبب فاصله زیاد این بخش از شهر با مرکز مردم تقاضای راه‌اندازی شیفت شب در این کتابخانه هستند.
تقاضا برای راه‌اندازی شیفت شب در کتابخانه شهرک جدید قاین
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قاینات با بیان اینکه کتابخانه مهر غدیر سال 90 بهره‌برداری شده است، یادآور شد: فضای این کتابخانه 500 مترمربع است و تجهیزات آن جدید و به روز است.
مددی با بیان اینکه سالن این کتابخانه ظرفیت مطالعه حدود 150 نفر را دارد، ادامه داد: هر سالن مطالعه آن ظرفیت 60 نفر و بخش مرجع آن ظرفیت مطالعه 20 نفر را دارد.
وی با اشاره به راه‌اندازی کتابخانه سیار در آذرماه سال جاری و کتابخانه روستایی صاحب‌الزمان در روستای پهنایی گفت: در مجموع تعداد کتابخانه‌های نهادی و مشارکتی این شهرستان 12 باب است.
عضویت 250 نفر در کتابخانه سیار قاینات
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قاینات با بیان اینکه کتابخانه سیار یک دستگاه مینی‌بوس است که ظرفیت حمل 8 هزار جلد کتاب را دارد، افزود: در شارژ نخست حدود 4 هزار جلد به این کتابخانه داده‌ایم.
مددی با بیان اینکه کتابخانه روستایی در مسیر خود 16 روستا را پوشش می‌دهد، اضافه کرد: در دور نخست اعزام کتابخانه سیار بخش قابل توجهی از کتاب‌های آن به امانت رفت.
وی با بیان اینکه از زمان راه‌اندازی کتابخانه سیار این شهرستان در طول یک‌ماه 250 نفر عضو این کتابخانه شدند، تصریح کرد: انتظار می‌رود در ماه آینده اعضای این کتابخانه به 600 نفر برسد.
کتابخانه‌های قاینات نیازمند تجهیزات
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی قاینات با اشاره به فرا رسیدن فصل امتحانات یادآور شد: در این مدت ظرفیت کتابخانه‌های ما تکمیل است و در کتابخانه‌های شهرستان با کمبود صندلی و تجهیزات کتابخانه‌ای مواجه هستیم.
مددی با بیان اینکه برای تعمیرات و تجهیزات کتابخانه‌های قاینات 900 میلیون ریال اعتبار مصوب شده است، ادامه داد: از این میزان 450 میلیون ریال معادل 45 درصد آن اختصاص یافته است.
انتهای پیام/69010/ح30

93/10/11 - 09:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن