تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819965800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفی سازی فعالیت ها بخصوص در حوزه آموزش مطالبه جدی مسؤولین است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل: کیفی سازی فعالیت ها بخصوص در حوزه آموزش مطالبه جدی مسؤولین است خبرگزاری پانا:مدیرکل آموزش وپرورش استان اردبیل در هشتمین جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش گفت:در حوزه ساماندهی نیروی انسانی، کیفی سازی فعالیت ها بخصوص در حوزه آموزش مطالبه جدی مسؤولین است.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۳ دي ساعت 13:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،در این جلسه مدیر کل آموزش و پرورش استان، ضمن تقدیر از همکاران در جهت تحقق اهداف نظام عالی تعلیم و تربیت، تلاش و اهتمام بیشتر همکاران را در سرعت بخشیدن به امور جاری خواستار شد. صابر سپهری ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام گرفته در حوزه ساماندهی نیروی انسانی، کیفی سازی فعالیت ها بخصوص در حوزه آموزش را مطالبه جدی مسؤولین دانست. وی برگزاری آزمون نوبت اول در مدارس را مطلوب ارزیابی کرده و افزود: جمع بندی کلی از نحوه اجرا، وضعیت بازدید از حوزه های آزمون، تصحیح اوراق و ... پس از اتمام امتحانات به افزایش کیفیت برگزاری آزمون ها کمک خواهدکرد. سپهری از حضور 18 نفره وزارتی در استان خبر داد و افزود: این هیات در راستای بازدید های وزارتی از استان ها، ماه های آتی به استان اردبیل سفر کرده و برنامه ها و فعالیت های آموزش و پرورش را ارزیابی خواهند کرد. مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر جمع بندی ارزیابی ها و بازدیدهای انجام شده، ارائه نتایج آن به رؤسای نواحی و مناطق را ضروری دانست. صابر سپهری ضمن اشاره به مکاتبات وزارت، نواحی و مناطق و سایر دستگاه ها با اداره کل، پاسخ دقیق و بموقع همکاران را خواستار شد. در ادامه جلسه، تعیین سیاست استان در مورد محتوای فعالیت های نوروزی دانش آموزان ابتدایی ، درخواست برگزاری جلسه ی کارشناسان گروههای آموزشی نواحی و مناطق، نحوه ی اجرای بخشنامه ی مربوط به ماموریت ورزشی بانوان، هماهنگی در جهت همکاری های لازم با ناظرین وزارتی در خصوص بررسی طرح جامع نظارت بر عملکرد اداره ی سنجش استان، پی گیری وضعیت اطلاع رسانی فراخوان مقاله با موضوع فعالیت های مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان، جمع بندی ابتکارات و خلاقیت های مدارس استعدادهای درخشان و ایجاد نمایشگاه دایمی عرضه  کالاهای اساسی، مورد بحث و بررسی قرار گرفته و مصوبات مربوطه پس از اخذ، جهت اجرا به اعضا ابلاغ گردید.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن