تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802721710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمايي از پوستر جشنواره فيلم فجر/پيش‌فروش بليت‌ها از اول بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ دي ۱۳۹۳ (۱۵:۶ب.ظ)
دبير جشنواره فيلم فجر: رونمايي از پوستر جشنواره فيلم فجر/پيش‌فروش بليت‌ها از اول بهمن دبير جشنواره فيلم فجر درباره پيش فروش بليت سينماهاي مردمي جشنواره، گفت: پيش فروش بليت هاي جشنواره، از اول بهمن آغاز مي شود، همچنين بليت هاي خريداري شده، از هشتم بهمن ماه تحويل داده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، عليرضا رضاداد درباره حذف سيمرغ بخش اقلام تبليغاتي بيان کرد: امروز تبليغات در دنيا حرف اول را مي‌زند و ما نيز با همين رويکرد، سعي کرديم بازنگري‌اي را در اين بخش انجام دهيم. نکته قابل‌توجه اين است که تبليغات، پوسترها و کار عکاسان اين بخش خيلي سازمان‌يافته نيست و فيلم‌ها هنوز مدير تبليغات به معناي واقعي ندارند.
دبير سي و سومين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر سپس با اشاره به انتقاد عکاسان از حذف جايزه عکاسي فيلم در اين دوره از جشنواره، گفت: جمع‌بندي ما اين بود که عکاسي را در حوزه تبليغات بياوريم نه در حوزه تفکيک‌شده عکاسي فيلم، البته برخي عکاسان نظرات ديگري داشتند که در جلسه‌اي با حضور آن‌ها تعاملات و بحث‌هايي را مطرح کرديم. يکسري از نظراتي که عکاسان داشتند، به فوريت قابل اجرا نيست ولي مي‌خواهيم که اين حرفه رشد کند و تبليغات معنا و مفهوم پيدا کرده و در جهت جذب مخاطب و ارتقاي سطح کيفي فيلم‌ها حرکت کند.
در ادامه اين نشست و پس از رونمايي از پوستر سي و سومين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، رضاداد با اشاره به آماده‌سازي فني فيلم‌ها گفت: در اين بخش آقاي عليزاده بسيار خوب عمل کرده‌اند و همه چيز خوب پيش مي‌رود، تاکنون جمع‌بندي فيلم‌ها به جز دو يا سه فيلم انجام شده و نگراني‌اي وجود ندارد، اگر آماده‌سازي فيلم‌ها از زمان قانوني تجاوز نکند، هيچ مشکلي وجود نخواهد داشت.
وي افزود: پنج لابراتوآر در حال فعاليت شبانه روزي براي آماده سازي فيلم‌ها هستند که بايد از زحمات دست‌اندرکاران آن‌ها تشکر ويژه‌اي کنم.
دبير سي و سومين جشنواره فيلم فجر سپس درباره تعداد سينماهاي نمايش دهنده فيلم‌هاي جشنواره گفت: براي نمايش فيلم‌هاي جشنواره فجر در سال جاري، ۲۹ سالن سينما (۲۵ سالن نمايش مردمي و ۴ سالن هنر و تجربه و مستند) طي ۱۱ روز و هر روز ۳ تا ۴ نوبت در نقاط مختلف شهر آماده مي‌شوند.
رضاداد با اشاره به اينکه در نکوداشت‌هاي اين دوره از جشنواره، از چهره‌هاي شاخص و برگزيده سينماي ايران تقديرخواهد شد، تصريح کرد: در اين دوره، از استاد محمدعلي کشاورز بازيگر پيشکسوت تئاتر، تلويزيون و سينما و استاد حسين جعفريان فيلمبردار پيشکسوت سينما تقدير خواهد شد و همچنين به پاس يک عمرخدمت به سينماي ايران از همکاران لابراتوارهاي سينما در جشنواره سي و سوم قدرداني بعمل خواهد آمد.
به گفته رضاداد؛ منتقدان، نويسندگان سينمايي و اهالي رسانه‌ها، به اتفاق هنرمندان، کارشناسان و فعالان سينما و همچنين صاحبان آثار در کاخ جشنواره حضور خواهند داشت.
دبير جشنواره فيلم فجر همچنين درباره بخشي از اصحاب رسانه که درخواست ديدن فيلم‌ها در سينمايي به غير کاخ جشنواره را دارند، گفت: براي افرادي که در هنگام ثبت نام سالني غير از برج ميلاد را انتخاب کرده‌اند، يک صندلي ثابت براي کليه سانس هاي هاي نمايش در سينماهاي انتخاب شده در نظر گرفته شده است، ضمن آنکه کارت‌هاي اهالي رسانه از ۵ بهمن براي آن‌ها ارسال خواهد شد.
وي سپس به بخش آراي مردمي جشنواره اشاره و بيان کرد: آراي مردمي مانند سال گذشته به‌صورت دستي و با مراجعه حضوري تماشاگران انجام مي‌شود، به‌جز سانس اول در همه سالن‌ها رأي‌گيري انجام خواهد شد و جزئيات اجرايي اين بخش در آئين‌نامه جداگانه‌اي از سوي خانه سينما منتشر خواهد شد.
دبير جشنواره فيلم فجر در بخش پاياني سخنانش، درباره پيش‌فروش بليت سينماهاي مردمي جشنواره اظهار کرد: ها از اول بهمن آغاز مي‌شود، همچنين بليت‌هاي خريداري‌شده، از هشتم بهمن‌ماه تحويل داده مي‌شود.
علاوه بر اين، برنامه يک فيلم يک سلام که براي فيلم‌هاي مختلف در نظر گرفته‌شده است، از ۲۳ تا ۳۰ دي برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن