تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802747003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بستر اصلي فعاليت هاي سازمان جوانان هلال احمر، آموزش و پرورش است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۳۸ب.ظ)
بستر اصلي فعاليت هاي سازمان جوانان هلال احمر، آموزش و پرورش است معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش گفت: بستر اصلي فعاليت هاي سازمان جوانان هلال احمر، آموزش و پرورش است بنابراين بايد مقوله کانون ها به طور جدي دنبال و آموزش هاي لازم به دانش آموزان داده شود تا بتوانيم در آينده و حوادث غيرمترقبه از آنها به خوبي استفاده کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا کفاش در مراسم امضاي تفاهم نامه تشکيل کانون هاي دانش آموزي هلال احمر در مدارس کشور که در سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد گفت: پس از امضاي تفاهم نامه بين وزارت آموزش و پرورش و سازمان هلال احمر کارگروه هايي براي عملياتي کردن تفاهم نامه تشکيل شد و به اين نتيجه رسيديم که کار اصلي بايد در مدارس شکل گيرد و موجب تحرک و پويايي آن شود و خوشحاليم که اين کار در دولت تدبير و اميد صورت مي پذيرد.
وي افزود: اميدواريم با تدبير و به طور دقيق فعاليت ها را آغاز کنيم . نبايد در اين حرکت از امداد الهي غافل شويم همانطور که مي دانيد پيامبر اسلام در 14 قرن پيش اشاره خوبي به بخشش و رسيدگي داشتند و هلال احمر مجري شعار رسيدگي به نيازمندان در شرايط سخت است.
معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: زماني که جنگ يا حادثه اي اتفاق مي افتاد تنها سازماني که بي هيچ چشم داشت براي نجات جان افراد و کمک به آنها تلاش مي کند هلال احمر و صليب سرخ است که در اين راستا سازمان جوانان هلال احمر و صليب سرخ جايگاه ويژه اي دارد.
کفاش در ادامه افزود: جوانان سختي را نمي شناسند و از نيروي جواني خود به خوبي استفاده مي کنند در حاليکه ميانسالان بيشتر نقش هدايت و راهبري دارند و مي توانند در آموزش و بسيج افراد کمک کنند اگر بخواهيم چنين شرايطي را براي سازمان هلال احمر خلق کنيم نيازمند روحيه جواني، اخلاق نيکو، تصميم هاي درست و خوش فکري هستيم تا بتوانيم تيم را به درستي هدايت کنيم که چنين رويه اي اکنون در سازمان جوانان هلال احمر ديده مي شود.
وي تصريح کرد: بستر اصلي فعاليت هاي سازمان جوانان هلال احمر، آموزش و پرورش است بنابراين بايد مقوله کانون ها به طور جدي دنبال و آموزش هاي لازم به دانش آموزان داده شود تا بتوانيم در آينده و حوادث غيرمترقبه از آنها به خوبي استفاده کنيم.
معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش يادآورشد: سرمايه گذاري در آموزش و پرورش هزينه نيست و نقشي که امروز دانش آموز دارد مي تواند آينده کشور را بسازد بنابراين با آموزش هاي لازم مي توان روحيه خدمت و انسان دوستي را در آنها تقويت کنيم.
وي با بيان اينکه چنين حرکاتي فقط با کار تشکيلاتي ممکن است گفت: خوشبختانه شما با کار تشکيلاتي آشنا هستيد و اميدواريم تشکيل کانون ها و آموزش هاي لازم بتواند لشکري را مهيا کند تا در حوادث غيرمترقبه همه به صورت داوطلبانه جراحات ناشي از حوادث را التيام ببخشند.
کفاش ادامه داد: اعتقاد داريم که هرچقدر تعداد تشکلات بيشتر باشد مي تواند سلايق مختلف دانش آموزان را در بر بگيرد و بايد تمام دانش آموزان زيرچتر تشکل ها قرار گيرند. هدف اصلي تعليم و تربيت امروز همزيستي مسالمت آميز و آموختن براي بهتر زيستن و با ديگران زيستن است.
وي گفت: امروز بيش از پيش به آموزشهاي انسان دوستانه، حضور در صحنه و درس گرفتن از ديگران نيازمنديم و اميدواريم با امضاي اين تفاهم نامه کارهاي جدي در اين زمينه صورت گيرد و آموزش هاي مستمري براي دانش آموز علاقه مند داشته باشيم تا در اين زمينه زبانزد جهانيان شويم.
لازم به ذکر است امروز در حاشيه مراسم امضاي تفاهم نامه، نمايشگاه نقاشي 100 اثر برگزيده جشنواره ملي صلح و دوستي که با همکاري شبکه پويا و سازمان هلال احمر برگزار شده بود، توسط معاونت پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن