تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتصابات جديد در اداره کل آموزش و پرورش استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ دي ۱۳۹۳ (۱۱:۲۲ق.ظ)
انتصابات جديد در اداره کل آموزش و پرورش استان قزوين مراسم تکريم و معارفه رؤساي ادارات استعدادهاي درخشان، تکنولوژي و گروههاي آموزشي و مسئول امور زنان در سالن اجتماعات برگزار گرديد.
به گزارش خبرگزاري موج، سالار قاسمي مديرکل آموزش و پرورش استان قزوين در اين مراسم از همدلي، همکاري و تلاش‌هاي همه همکاران و کارشناسان، تشکر و قدرداني نمودند.
ايشان در ادامه اظهار داشت: آموزش و پرورش خانه همه ماست، هر کسي در دوران مسئوليت خود سعي کرده اين خانه را آبادتر کند و در جهت رشد و شکوفايي نظام تعليم و تربيت کوشش نموده است.
قاسمي افزود: رشد و شکوفايي استعدادها، بروز خلاقيت و پيشبرد اهداف نظام مقدس تعليم و تربيت با مديريت و برنامه ريزي صحيح و هدفمند و ايجاد زمينه‌هاي لازم و جلب مشارکت همه دست اندرکاران امور مربوطه ميسر خواهد شد.
مديرکل آموزش و پرورش در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه جايگاه و اهميت بسيار زياد آموزش و پرورش و نقش اثر بخش آن در جامعه و در تربيت فرزندان اين مرز و بوم، اميد است با استعانت از درگاه خداوند متعال و در ظلِّ توجهات حضرت ولي عصر (عج) و با عنايت به آرمان‌هاي بلند امام خميني (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در راستاي سياست‌هاي دولت محترم تدبير و اميد، با تلاش دو چندان در اين زمينه کوشش نماييم.
قاسمي تأکيد کرد: انتظار مي‌رود همکاران و کارشناسان با درايت و بهره گيري از تخصص و تجارب ارزشمند خود و توانمندي‌هاي لازم، براي توسعه و نوآوري در زمينه‌هاي مختلف از جمله تهيه و تنظيم طرح‌ها و برنامه‌هاي کيفي و ... اقدامات شايسته و اساسي بعمل آوردند.
در ادامه رؤساي ادارات استعدادهاي درخشان، تکنولوژي و گروه‌هاي آموزشي و مسئول امور بانوان به بيان نظرات، اهداف و برنامه‌هاي خود پرداختند.
در اين مراسم ابراهيم آرزو به سمت رييس اداره تکنولوژي و گروه‌هاي آموزشي، ثابت رستمي به سمت رييس اداره استعدادهاي درخشان و فاطمه نصري سيمياري به سمت کارشناس مسئول امور زنان اداره کل منصوب شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن