تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802751001




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از ظرفيت سازمان جوانان هلال احمر براي گسترش کانون هاي بشردوستانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ دي ۱۳۹۳ (۹:۱۲ق.ظ)
استفاده از ظرفيت سازمان جوانان هلال احمر براي گسترش کانون هاي بشردوستانه معاون دانشجويي و جوانان سازمان جمعيت هلال احمر اعلام کرد: از تمام ظرفيت سازمان جوانان جمعيت هلال احمر براي گسترش طرح کانون هاي بشردوستانه استفاده مي کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، مراسم اختتاميه کارگاه تغيير نگرش کودکان و نوجوانان معارض با قانون با حضور مديرکل اداره امور زندان ها، معاون دانشجويي و جوانان سازمان جوانان جمعيت هلال احمر، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان البرز و جمعي از مسؤولان استاني در زندان شهيد کچويي کرج برگزار شد.
در اين مراسم باقري، مديرکل اداره زندان هاي استان البرز اظهارکرد: زندان مکان برخورد افکار مختلف است و برگزاري کلاس هاي آموزشي مهارت هاي زندگي در مواجهه با بحران ها و فائق آمدن بر مشکلات بسيار کاربردي و موثر خواهد بود.
وي با بيان اينکه بسياري از اين افراد ناخواسته و به دليل شرايط نامناسب در اين مکان قرار گرفته اند، افزود: با آموزش صحيح ميت وان بسياري از مشکلات را مرتفع کرد.
در ادامه اين مراسم امير اله گاني، معاون دانشجويي و جوانان سازمان جوانان جمعيت هلال احمر از اعتماد سازمان زندان ها به سازمان جوانان جمعيت هلال احمر براي فعاليت در داخل زندان ها و مراکز اصلاح و تربيت تشکر و قدرداني کرد و يادآور شد: با توجه به حساس بودن حوزه زندان ها به طور قطع نوع نگاه مديران در پيشبرد اهداف طرح کانون هاي بشردوستانه هلال احمر موثر است.
وي با بيان اينکه خوشبختانه در سال هاي گذشته نگاه تربيتي و آموزشي در داخل سازمان زندان ها توسعه يافته است، ادامه داد: بايد نگاه ما به سمتي برود که حوزه زندان ها را بخشي از جامعه ببينيم و برنامه ريزي ها به گونه اي باشد که از وقوع آسيب هاي اجتماعي جلوگيري شود و آموزش محور و تربيت محور حرکت کنيم.
معاون دانشجويي و جوانان سازمان جوانان جمعيت هلال احمر با اشاره به اينکه به فعاليت هاي آموزش محور بيشتر توجه مي شود، اذعان کرد: اگر نگاه ما به جامعه، آموزش محور باشد به طور قطع به جرم و فضاي زندان به گونه اي ديگر نگاه مي کنيم.
معاون دانشجويي و جوانان سازمان جوانان جمعيت هلال احمر با تاکيد بر اينکه رياست سازمان جوانان هم نگاه توسعه اي به اجراي طرح کانون هاي بشردوستانه دارد، افزود: بر اين اساس با کمک سازمان زندان ها نگاه توسعه اي نسبت به اين طرح خواهيم داشت و از تمام ظرفيت هاي سازمان جوانان هلال احمر براي گسترش طرح کانون هاي بشردوستانه استفاده مي کنيم.
وي به کسب دو جايزه بين المللي توسط اين طرح را افتخاري براي هر دو سازمان دانست و تصريح کرد: کسب اين جوايز بين المللي پيام بشر دوستي جمهوري اسلامي ايران به کشورهاي ديگر، سازمان حقوق بشر و سازمان ملل است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن