تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر نزد خداوند عبادتى بهتر از شكرگزارى در همه حال بود كه بندگان مخلصش با آن عبادتش ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798382559




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیریهای و جنگ‌ مسلحانه عاملی مهم در جهت تخریب محیط زیست جهانی / پرچم سرخ و سفید هلال احمر به سازمان محیط زیست گره خورد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس سازمان محیط زیست در مراسم نکوداشت داوطلبان هلال احمر مطرح کرد:
درگیریهای و جنگ‌ مسلحانه عاملی مهم در جهت تخریب محیط زیست جهانی / پرچم سرخ و سفید هلال احمر به سازمان محیط زیست گره خورد
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه امروز پرچم سرخ و سفید سازمان هلال احمر به پرچم سبز محیط زیست گره خورد گفت: یکی از عواملی که امروزه به شدت محیط زیست در جهان را تهدید می‌کندجنگ و درگیری مسلحانه است.


به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران صبح امروز معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور و معاون رئیس جمهور در مراسم نکو داشت روز داوطلبان هلال احمر و امضای تفاهم نامه دو جانبه و جمعیت هلال احمر، سازمان محیط زیست، فدراسیون بین المللی صلیب سرخ با اشاره به اینکه امروز دورنگ سفید و قرمز پرچم داوطلبان هلال احمر به رنگ پرچم محیط زیست گره خورد گفت: با تمام اختلافاتی که در سرتاسر دنیا وجود دارد و با ظلم و خشونتی که در حال حاضر دردهای عمیقی را بر پیکره بشریت وارد می‌کند با جمع شدن برای امضای این تفاهم‌نامه‌ها پیام همبستگی بشری به گوش می‌رسد.

ابتکار ادامه داد: پیوند بین داوطلبان هلال احمر و محیط زیست به طور حتم یک پیوند نظری و عملی است و اینکه 2 میلیون تن از بین 17 میلیون تن جمعیت داوطلبان هلال احمر را ایرانیان تشکیل می‌دهند مایه افتخار است.

وی با اشاره به اینکه در حمایت از محیط زیست کشور جمعیت ویژه ای داوطلبانه فعالیت می کنند اظهار داشت: در ایران افراد به صورت داوطلبانه با انگیزه‌های بالای انسانی برای حفظ محیط زیست کشور و جهان تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان محیط زیست کشور ادامه داد: مرز جغرافیایی و قوم و مذهب نمی‌تواند مانع از همبستگی داوطلبان هلال احمر و حفاظت از محیط زیست در سرتاسر جهان شود در حالی که متاسفانه کره خاکی به شدت آسیب دیده است.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آلودگی و تخریب مراتع و جنگلها ایران و جهان را تهدید می‌کند بیان داشت: متاسفانه با گرم شدن کره زمین بسیاری از منابع طبیعی از جمله تالاب ها، مراتع و جنگلها و همینطور گونه های گیاهی و جانوری به همراه ذخایر ژنتیکی جهان بر روی کره زمین در حال نابودی هستند.

ابتکار با اشاره به یکی از عوامل تخریب محیط زیست اظهار کرد: خشونت، جنگ و دستگیری مسلحانه یکی از آسیب‌هایی است که محیط زیست جهانی را به شدت تهدید می‌کند و پیرامون این تهدیدات در بین سران جهان اختلافاتی از سر مسئله آب به وجود آمده است.

وی ادامه داد: ما امیدواریم با امضای این تفاهم نامه یک هم ‌افزایی ویژه بین داوطلبان محیط زیست و هلال احمر برقرار شود تا به وسیله آن بتوانیم محیط زیست را در سرتاسر جهان نجات دهیم.

ابتکار تاکید کرد: اگر محیط زیست آسیب ببیند به طور حتم زندگی انسان را تحت‌‌الشعاع قرار می‌دهد و در آن زمان  است که دیگر نمی‌توانیم از تحولات جامعه بشری صحبت کنیم.
معاون رئیس جمهور با تاکید بر اقدامات دولتها در حفظ محیط زیست بیان داشت: همانگونه که اقدامات دولتها در حفظ محیط زیست موثر است باید بگویم که تلاش ملتها در حفظ محیط زیست غیر قابل انکار است و اگر مردم یک کشور برای حفظ محیط زیست تلاش نکنند تمام اظهارات و اقدامات دولتها شعاری بیش نخواهد بود.

وی ادامه داد: داوطلبان در جمعیت هلال احمر و سازمان محیط زیست می‌توانند به عنوان دیده‌بان بر اقدامات دولتها نظارت کنند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران  محیط زیست کشور با اشاره به اقدامات موفق سازمان هلال احمر جهانی و سازمان محیط زیست اظهار کرد: سونامی بزرگی که در سال 2004 در اقیانوس هند اتفاق افتاد یک هم افزایی مشترک بین انجمن جهانی حفاظت از حیات وحش و صلیب سرخ بود که درآن موفق به نجات حیات وحش و همینطور جان انسان‌ها شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من امیدوارم با امضای این تفاهم نامه داوطلبان جمعیت هلال احمر بتوانند مردم، سازمان‌های مردم نهاد و همه سمن‌ها را به تلاش در جهت حفظ محیط زیست تشویق کند.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن