تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815036502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معارفه رئیس بزرگترین بیمارستان دولتی مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معارفه رئیس بزرگترین بیمارستان دولتی مازندران خبرگزاری پانا:دکتر میثاق شفیع زاد به عنوان رئیس مرکز آموزشی درمانی امام(ره) ساری معرفی شد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۰ دي ساعت 11:53

خبرگزاری پانا+بیمارستان امام+ساری+دکتر شفیع راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا،با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان مراسم معارفه دکتر میثاق شفیع زاد به عنوان رئیس مرکز آموزشی درمانی امام(ره) ساری برگزار شد.
​رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این مراسم با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی امام(ره) ساری یکی از بزرگترین و اصلی ترین مرکز درمانی و ترومایی استان است، گفت: این بیمارستان با دارا بودن بیشترین اعضای هیئت علمی، تخصص ها و فوق تخصصهای مهمی در آن فعال می باشند.
دکتر قاسم جان بابایی، با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان افزود: مرکز آموزشی درمانی امام (ره) ساری در این طرح از حمایتهای ویژه ای برخوردار است.
وی، از استقرار 4 میلیارد تومان تجهیزات از ابتدای اسالجاری تا کنون در این مرکز خبر داد و اظهار داشت: دستگاه سی تی اسکن دوم نیز در این بیمارستان نصب و راه اندازی شده است.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ضمن اشاره به انجام پیوند کلیه در این بیمارستان گفت: بیمارستان امام(ره) ساری بیماران تمامی شهرستانها و استانهای همجوار را پوشش می دهد.
دکتر میثاق شفیع زاد رئیس بیمارستان امام(ره) ساری نیز  با اشاره به وجود 850 پرسنل و 150 عضو هیت علمی در این مرکز گفت:  هدف نهایی ما افزایش و ارتقاء کیفیت و کمیت خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان است.
وی، ضمن تاکید بر اجرای برنامه ها در قالب مدیریت زمان و مدیریت استراتژیک ، افزود: لازمه تصمیم گیری و تصمیم سازی ، داشتن آگاهی و دانش است.
دکتر شفیع زاد، پوشش خدمات درمانی بیماران استان و استانهای همجوار، ارتقا کیفیت خدمات بالینی  و غیر بالینی، توسعه آموزش و پژوهش، ایمنی بیماران و کارکنان، الکترونیکی کردن پرونده ها، افزایش درمانگاه های تخصصی و فوق تخصصی، طراحی شبکه هماهنگ برای مادران پرخطر، افزایش تعداد دستگاه های رادیوتراپی و سی تی اسکن، ارتقا سیستم اسکوپی و به روز رسانی MRI را از جمله برنامه های خود در مرکز آموزشی درمانی امام(ره) ساری عنوان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری نیز در این مراسم، حضور جوانان در بیمارستان امام(ره) را نشانه حرکت شتابنده به سوی توسعه و گسترش دانست و افزود: خدمت کردن به مردم اجر و ثواب فراوانی دارد.
دکتر کریمی نسب رئیس سابق مرکز آموزشی درمانی امام(ره) ساری نیز به ارایه گزارش عملکرد یک ساله خود در این مرکز پرداخت و گفت: این بیمارستان مجموعه بزرگی است که هر ساله پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های مختلف تربیت می کند.
در پایان این مراسم، دکتر میثاق شفیع زاد متخصص جراح مغز و اعصاب به عنوان رئیس بیمارستان امام(ره) ساری معرفی و از زحمات دکتر کریمی نسب قدردانی شد.
شایان ذکر است مرکز آموزشی درمانی امام(ره) ساری بعنوان بزرگترین بیمارستان دولتی مازندران دارای 328 تخت مصوب، 315 تخت فعال، 11 گروه آموزشی و 31 تخت ویژه می باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن