تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803963489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات هسته اي به مسائل اقتصادي کشور ارتباطي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ دي ۱۳۹۳ (۱۶:۴۵ب.ظ)
رئيس قوه قضائيه: مذاکرات هسته اي به مسائل اقتصادي کشور ارتباطي ندارد رئيس دستگاه قضا گفت: نبايد مسايل اقتصادي را به مذاکرات هسته‌اي گره زد چرا که کشور ما کشوري غني با منابعي سرشار و جوانان و نخبگاني پرتلاش است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله صادق آملي لاريجاني در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي با تبريک ميلاد پيامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و با ابراز اميدواري نسبت به بهره‌مندي مسلمانان از تعاليم نبي اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) گفت: نيازمندي‌هاي ذاتي بشر در طول تاريخ تغيير نمي کند و در دنياي امروز که ابزار تمدن بشر، بسترهايي براي دورشدن از اصل و ماهيت انساني و الهي انسان فراهم کرده تأسي به تعاليم انبياء و گام برداشتن در مسير کمال الهي بيش از پيش نياز بشريت است.
آيت الله آملي لاريجاني در بخش ديگري از سخنان خود با ابراز تاسف و محکوم کردن بازداشت شيخ علي سلمان روحاني مبارزه بحريني گفت: وضعيت کشور بحرين بسيار تاسف برانگيز شده است و مردمي که فقط به دنبال حق راي خود هستند مورد هجمه همه جانبه حکومت بحرين با حمايت غربي‌ها قرار گرفته‌‌اند.
رئيس قوه قضاييه افزود: در زمانه‌اي که ادعاي دموکراسي و حقوق بشر غربي‌ها گوش فلک را کر کرده است، حکومت بحرين با حمايت کشورهاي غربي به ويژه آمريکا و انگليس به مردم خودش ظلم مي‌کند.
آيت الله آملي لاريجاني تاکيد کرد: از اصول اوليه و عقلاني دمکراسي مورد ادعاي غربي ها اين است که بايد مردم حق راي داشته باشند و نمايندگان واقعي خود را انتخاب کنند اما در بحرين اين مردم مورد اجحاف و تعدي هستند و ما ظلمي را که بر روحاني آزاده و مبارزه بحريني و مردم اين کشور رفته است، محکوم مي کنيم.
رئيس قوه قضاييه سپس به وضعيت اقتصادي کشور و «تلاش برخي براي گره زدن مسايل و مشکلات اقتصادي به سرنوشت مذاکرات هسته‌اي» اشاره کرد و گفت: راه حل مشکلات اقتصادي خودباوري و حرکت در مسير اقتصاد مقاومتي است اما برخي اين مسايل را به مذاکرات هسته‌اي گره مي زنند.
آيت الله آملي لاريجاني با تاکيد بر اينکه «بحث مذاکرات هسته‌اي بايد در چارچوب مصالح نظام و مردم و رعايت خطوط قرمز پيش برود» اظهار کرد: نبايد مسايل اقتصادي را به مذاکرات هسته‌اي گره زد چرا که کشور ما کشوري غني با منابعي سرشار و جوانان و نخبگاني پرتلاش است که مي تواند با اتکا به اين منابع طبيعي و سرمايه عظيم انساني راه خود را ادامه دهد و از تحريم‌ها و توطئه‌هاي اقتصادي دشمن نهراسد.
رئيس قوه قضاييه تاکيد کرد: گره زدن مسايل اقتصادي به مذاکرات هسته‌اي نوعي اطمينان بخشي به دشمن است و مسئولان و اهل قلم در رسانه‌ها بايد مراقب باشند که با بحث‌هاي يأس برانگيز خود به توطئه‌هاي دشمنان دامن نزنند.
آيت الله آملي لاريجاني افزود: ملتي با اين همه استعداد و کشوري سرشار از منابع عظيم و غني ترسي از ادامه تحريم‌ها ندارد و حتي آن را مجرا و مسيري براي رهايي از وابستگي‌هاي نفتي و رسيدن به استقلال اقتصادي مي‌داند.
رئيس قوه قضاييه اراده، پايداري و مصمم بودن مردم را بزرگترين سرمايه کشور براي ايستادگي در برابر فشارها، تهديدها و تحريم‌هاي دشمنان ايران توصيف کرد و گفت: کشورهاي غربي نيز بايد بدانند که ملت و کشوري که چنين سرمايه‌هاي عظيم مادي و معنوي دارد هرگز عقب نخواهد نشست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن