تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804109170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهردار مشهد: شهرداری مشهد از ایده‌پردازان فرهنگی حمایت می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون شهردار مشهد:
شهرداری مشهد از ایده‌پردازان فرهنگی حمایت می‌کند
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد با بیان اینکه ایده‌پردازی انقلابی، تبدیل داشته‌های بومی به حرف‌های نو و تازه است، گفت: شهرداری مشهد از ایده‌پردازان فرهنگی حمایت می‌کند.

خبرگزاری فارس: شهرداری مشهد از ایده‌پردازان فرهنگی حمایت می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، وحید جلیلی در نشست صمیمانه با ایده‌پردازان شهر بهشت که به همت گروه مشاوران جوان برگزار شد، یکی از موانع اساسی نوآوری در جامعه، مرعوب شدن در برابر الگوهای غربی و اندیشه مدرنیته دانست و اظهار کرد: ایده‌پردازی انقلابی یعنی بر اساس داشته‌های بومی به حرف‌های نو و تازه برسیم هر چند غرب‌زده‌ها تلاش می‌کنند بین سنت و تجدد انفکاک ایجاد نمایند.

وی با بیان اینکه ایده‌پردازی در جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: با توجه به اینکه اساس و ماهیت نظام بر جمهوریت و موضوعیت در نظام مردم سالاری دینی، مردم هستند باید در نظام‌سازی سیاسی و فضاسازی اجتماعی این مبانی مدنظر قرار گیرد.

جلیلی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی موظف است فضا را برای استفاده جامعه از ظرفیت‌های همگان باز کند تا ایده‌پردازی محدود به دستگاه‌های اجرایی و امکانات مادی نظام نشود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه یک نخبه یا یک مسئول به توده مردم باید نگاه به دفائن العقول باشد، بیان کرد: با ایجاد فضا و بستری مناسب باید قابلیت‌هایی که خداوند در اختیار افراد قرار داده ظهور و بروز کرده تا دیگران هم از آن بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد افزایش انگیزه ایده‌پرداز را نه فقط یک جهش مدیریت شهری بلکه توام با یک جهش تمدنی دانست و اظهار کرد: باید با فراهم کردن فضایی مناسب برای ایده‌پردازی انگیزه آنها را افزایش دهیم تا بتوانند حتی در فضاهای نخبگانی و توده‌ای انگیزه پیدا کرده و ایده طرح کنند.

جلیلی تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایده‌پردازان دیدن نداشته‌ها و ارائه پیشنهاد بر اساس داشته‌هاست که در ادبیات مدیریتی از آن به عنوان تفکر استراتژیک اشاره می‌شود.

وی با توجه به فقدان ابتکار در حوزه قانون‌گذاری و برنامه‌ریزی به عنوان مشکل اساسی کشور، افزود: ایده‌پردازان می‌توانند با ارائه پیشنهادها و بندهای قانونی نقش به‌سزایی در رفع مشکلات و ایجاد فرصت‌ها داشته باشند.
جلیلی از عزم این معاونت برای کمک به اجرایی شدن ایده‌ها و حفظ حق مالکیت فکری ایده‌پردازان خبر داد.

در ادامه این مراسم هادی قاسم‌پور، رئیس گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، نیز با بیان شعار از ایده تا اجرا، اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی گروه مشاوران جوان کیفی‌سازی ایده‌ها و اجرایی کردن ایده‌های جوانان شهر بهشت است.

وی از طراحی نظام انگیزشی برای جوانان ایده‌پرداز خبر داد و گفت: این نظام تنها به بحث مادی نمی‌پردازد، بلکه انگیزه‌های معنوی نیز در آن در نظر گرفته شده است.

قاسم‌پور به توجه ویژه معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد به ایده‌پردازان اشاره کرد و افزود: 21 هزار و 720 ایده ثبت شده در سامانه ایده شهر توسط 3 هزار و 637 ایده‌پرداز در این سامانه طرح شده است.

انتهای پیام/3138/ب

93/10/17 - 15:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن