تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804102353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد زمين براي شهرداري مشهد در راستاي ايجاد توسعه متوازن و درآمد پايدار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ دي ۱۳۹۳ (۱۴:۵۲ب.ظ)
توليد زمين براي شهرداري مشهد در راستاي ايجاد توسعه متوازن و درآمد پايدار مدير عامل سازمان زمين و مسکن شهرداري مشهد، گفت: توليد زمين براي شهرداري مشهد در راستاي ايجاد توسعه متوازن و درآمد پايدار است.
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي حقيقي، مدير عامل سازمان زمين و مسکن شهرداري مشهد، با اشاره به اهداف اساسي و بزرگ سازمان و همچنين گريز به مطلوب بودن ابزارهاي مورد نظر براي دست يافتن به اين اهداف، با بررسي و اعلام نظر در خصوص ماموريت‌هاي ويژه سازمان در سال جاري اظهار داشت: اولويت اصلي تمامي واحدها در سازمان زمين و مسکن شهرداري مشهد بايد در جهت ماموريت‌هاي محوله و نقش استراتژيک اين سازمان باشد، چرا که در کنار اداري بودن که روند جاري تمامي ارگان‌ها بوده اجرايي بودن نيز از مهم‌ترين ارزش‌هاي سازمان زمين و مسکن شهرداري مشهد محسوب مي‌گردد.
وي ادامه داد: همواره در سه ماهه آخر سال، تلاش و کوشش‌هاي کارکنان دو چندان مي‌شود تا بتوانند هر چه بهتر و البته کامل‌تر خلا‌ءهاي موجودي را که به واسطه حوادث به دور از تصور در روند اجرايي وظايف با آن روبه رو مي‌شوند، پر نمايند.
مدير عامل سازمان زمين و مسکن شهرداري مشهد همچنين با اشاره به اولويت‌هاي تملک سال جاري مناطق و معاونت‌هاي شهرداري مشهد که به عنوان يکي از مهم‌ترين وظايف سازمان در سال جاري از آن ياد مي‌شود، از تمامي واحدها، تلاش مضاعف و همچنين انسجام و همبستگي توامان را در جهت افزايش بازدهي خواستار شد.
حقيقي تلاش همه واحدهاي سازماني به منظور توليد زمين براي شهرداري مشهد، با هدف ايجاد فضاي مناسب به منظور توسعه متوازن و درآمد پايدار و همچنين ايجاد بانک زمين را از وظايف بسيار مهم کارکنان برشمرد و خاطر نشان شد: در راستاي درآمدزايي و توليد ارزش افزوده و همچنين مديريت ريزدانه‌هاي موجود در سطح شهر، رسالت سازمان زمين و مسکن رسالتي بزرگ و البته توصيف ناپذير است که نمي‌توان از نقش و جايگاه آن در بطن شهر مقدس مشهد، به عنوان پايتخت معنوي ايران اسلامي به راحتي گذشت.
وي رمز موفقيت و پيروزي را در گرو ديدي وسيع و توسل به روش هاي غير تکراري دانست و اعلام نمود: همواره بايد از آن چه که سبب ايستايي در امر خدمت رساني به مجاوران و زائران ملجا نوراني حضرت ثامن الحجج(ع) مي‌گردد، تبري جست، پاي در ميدان خدمت رساني به شهر و شهروند گذاشت و با اضافه نمودن عنصر غير قابل انکار توسل به آنچه به عنوان هدف مشخص نموده‌ايم، دست يافت.
مدير عامل سازمان زمين و مسکن شهرداري مشهد، خاطر نشان کرد: ماموريت‍‌هاي سازمان زمين و مسکن شهرداري مشهد با نگاه خاص اعضاي شوراي اسلامي شهر و همچنين شهردار مشهد افزون شده است و به همراه اين افزايش از حساسيتي دو چندان نيز برخوردار گرديده که با توجه به ماه‌هاي پاياني سال 1393 به آن مفهوم است که همه نگاه‌ها در حوزه زمين و همچنين تملک اصولي بيش از پيش به اين سازمان خواهد بود.
حقيقي در ادامه اين جلسه خواستار آمادگي کامل تمامي واحد ها در جهت ارائه خدمات کامل تر به پايتخت معنوي ايران اسلامي شد و روند رو به رشد و مطلوب سازمان، پيرامون شناسايي و تحصيل املاک مورد نياز را تاکيد کرد.
وي از لزوم تشکيل کارگروه حقوقي در سازمان زمين و مسکن شهرداري مشهد به منظور بررسي دقيق و کامل‌تر مسايل مرتبط با حوزه فعاليت سازمان خبر داد و افزود: ضابطه‌هايي مشخص شده که سازمان خود را موظف به تبعيت از آن‌ها مي‌داند، اين مولفه‌ها، ارزشمند و اصولي است و در اين راه مي‌بايست با شناسايي ضعف‌ها و رفع آنها از هر گونه اتلاف وقت و انرژي جلوگيري نمود.
مدير عامل سازمان زمين و مسکن شهرداري مشهد از تالار مبادلات املاک و مستغلات نيز سخن به ميان آورد و ادامه داد: در خصوص اجرايي نمودن مطلوب اين تالار کليه خدمات مورد نياز مهيا است و مسوول مربوطه مي‌تواند در اين خصوص از کليه امکانات سازمان به ويژه فضاي تبليغات بهره ببرد.
حقيقي با اشاره به مديريت جريان‌ها و رويکردهاي درون سازماني در جهت شکل‌گيري منطقي و منسجم فعاليت‌هاي مرتبط اعلام کرد: ارگاني موفق است که يکپارچگي کليه کارکنانش نهادينه و به صورت عملي و قابل رويت متبلور شود و اين يکپارچگي محقق نمي‌گردد، مگر در صورت به وجود آمدن فضايي مناسب در جهت رشد دادن انديشه‌ها و البته همکاري تمامي واحدها.
عضو کميته زمين شهرداري مشهد ادامه داد: در اين راه مي‌بايست با علاقه دو چندان، تمامي ظرفيت‌ها را به کار گرفت چرا که در حال حاضر، نگاه شهرداري مشهد به اين سازمان نگاهي ويژه و توام با مسووليت‌هاي سنگين و حياطي است که از ديد هيچکس پوشيده نيست و سازمان زماني از عهده اين مسووليت سنگين خارج خواهد شد که جزء به جزء آن متحد و همفکر باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن