تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801192446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظام نوین مالیاتی در حال عملیاتی شدن است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئيس سازمان امور مالياتی:
نظام نوین مالیاتی در حال عملیاتی شدن است
رئيس كل سازمان امور مالياتی کشور با بيان اينکه نظام نوين مالياتی در حال عملياتی شدن است،گفت : سرمايه اجتماعی و ساختار مناسب نيروی انسانی، ضامن اثربخشی و کارآيی نظام مالياتی است.


به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه مالياتي ايران، علي عسكري در گردهمايي نمايندگان گزينش سازمان که با حضور اسداله وطني، نماينده رئيس جمهور و دبير هيات عالي گزينش و حجت الاسلام و المسلمين ثقفي، معاون ارزيابي عملکرد هيات عالي گزينش برگزار شد، افزود : با تحولاتي که سال هاي اخير در حوزه هايي همچون اصلاح قانون ماليات ها، اصلاح زيرساخت هاي نظام مالياتي و اصلاح ساختار تشکيلات و نيروي انساني صورت گرفته، در عمل نظام نوين مالياتي در حال عملياتي شدن است و کارکردهاي جديد نظام مالياتي به شيوه اي اثربخش و کارآمد به اجرا در خواهد آمد.

وي افزود : با اجراي طرح جامع مالياتي، درعمل 80 درصد پرونده هاي مالياتي با نرم افزار يکپارچه مالياتي بر اساس عامل ريسک طبقه بندي مي شود و فقط موديان با ريسک متوسط به بالا مورد ارزيابي قرار مي گيرند و از همين رو، کارآيي نظام مالياتي افزايش خواهد يافت و کل پيکره نظام مالياتي با يک نرم افزار پيچيده مديريت و هدايت مي شود.

عسکري از آغاز اجراي آزمايشي طرح جامع مالياتي در هفت استان جديد خبر داد و گفت: در سال جاري، تمامي استان هاي کشور به ترتيب برنامه ريزي صورت گرفته به طرح جامع مالياتي خواهد پيوست.

وي با بيان اينکه، سرمايه اجتماعي همواره شرط لازم براي هر گونه توسعه اي است، تصريح کرد: سازمان امور مالياتي براي پيشبرد طرح ها و برنامه هاي خود همواره با کمبود نيروي انساني روبروست و امروز حتي با مدرن ترين سيستم الکترونيکي نيز ما حداقل به 45 هزار نفر نيروي انساني نياز داريم که با جذب 12 هزار نيروي جديد، در عمل باز با کمبود حدود 10 هزار نفر کارمند مواجه هستيم.

عسکري تاکيد کرد : ظرفيت اقتصاد ايران آنقدر است که مي توان تمام هزينه هاي جاري را از محل ماليات ها پوشش داد و نظام مالياتي با بهره گيري از مجهزترين زيرساخت هاي سخت افزاري و نرم افزاري که حتي از زيرساخت هاي بانکي کشور نيز مجهزتر و مطمئن تر است ، مي کوشد تا اين هدف را محقق کند.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن