تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرايي شدن طرح نظام آراستگي شعب بانک دي از اول دي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۲۸ب.ظ)
اجرايي شدن طرح نظام آراستگي شعب بانک دي از اول دي طرح نظام آراستگي شعب بانک دي که بر اساس الگوي 5S تدوين شده از اول دي ماه در کليه شعب بانک اجرايي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون سرمايه انساني و توسعه مديريت بانک در جلسه توجيهي اين طرح که با حضور نمايندگان شعب برگزار شد، اظهار کرد: تعاليم ديني ما مشحون از دستورات ظريف و دقيقي است که بر نظم و انضباط و پاکيزگي تأکيد دارد و آن را نشانه‌ ايمان به مکتب مي‌داند به همين منظور نظام آراستگي شعب بانک نيز در سرلوحه برنامه‌هاي ما قرار گرفت.
مجتبي حيدري با اشاره به گسترده بودن فضاي رقابتي بين بانک‌ها، آراستگي رفتاري، ظاهري و گفتاري را از فاکتورهاي متمايزکننده بانک‌ها عنوان کرد و تأکيد بر انجام درست‌ترين کار، در درست‌ترين مکان و در اولين فرصت با ايجاد زمينه‌ کاهش اتلاف و بهينه کردن فرايندها در راستاي نياز مشتري دانست.
معاون سرمايه انساني و توسعه مديريت بانک دي در ادامه با تشريح اقدامات صورت گرفته در اين معاونت در حوزه آراستگي کارکنان، رعايت دستورالعمل مربوطه در شعب را از خواستار شد.
در ادامه اين مراسم جعفري ـ جانشين معاون امور شعب بانک دي ـ با اشاره به آيات و روايات مختلف به اهميت آراستگي و نظم در دين مقدس اسلام پرداخت و با ذکر مصداق‌هايي از آراستگي شعب، با توجه به فضاي رقابتي موجود در سيستم بانکي، آراستگي و نظم و ترتيب را يکي از شاخص‌هاي اصلي مشتريان در انتخاب بانک و شعبه عنوان کرد.
سرپرست شمال و جنوب کشور شعب بانک دي با اشاره به مسووليت نمايندگان نظام آراستگي در شعب، موفقيت اجراي آن را در گرو همدلي، کار تيمي و گروهي کليه کارکنان دانست و در تشريح اهداف اجراي 5S افزود: اجراي فعاليت‌هاي 5S در اصل جنبشي است که به ايجاد محيط کاري سازمان يافته، مرتب، پاکيزه و استاندارد شده منجر مي‌شود و باعث بهبود و به حداکثر رساندن موارد در فعاليت سازمان خواهد شد.
جعفري با بيان اينکه نظام آراستگي از پنج اصل که با حرفs شروع مي‌شود، تشکيل شده است، ادامه داد: 5S مفاهيم و روش‌هاي لازم براي داشتن محيط مطلوب را در چارچوب نظامي روشن و بهم پيوسته ارائه مي‌دهد که تحقق آن مشارکت تمامي بخش‌ها و افراد بانک را مي‌طلبد.
وي سامان‌دهي و تفکيک(Seiri)، نظم و ترتيب (Seition)، پاکيزه سازي (Seiso)، استانداردسازي (Seiketsu) و انضباط (Shitsuke) را پنج شاخصه اصلي نظام آراستگي يا 5S عنوان کرد.
حق‌خواه، رئيس اداره سازمان و بهره‌وري بانک، نيز در ادامه به تبيين مسووليت معاونت‌ها و واحدهاي ذي‌ربط در راستاي پياده‌سازي دستورالعمل آراستگي شعب پرداخت و بر مميزي شعب بر اساس دستورالعمل مربوطه تأکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن