تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818794760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعب برتر بانک بانک دی معرفی شدند |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: شعب برتر بانک بانک دی معرفی شدند
همزمان با برگزاری چهارمین همایش تحول در نگاه دی که با حضور کلیه روسای شعب تهران و شهرستان‌ها برگزار شد، روسای شعب برتر تقدیر شدند.
کد خبر: ۴۵۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ - 17 December 2014




همزمان با برگزاری چهارمین همایش تحول در نگاه دی که با حضور کلیه  روسای شعب تهران و شهرستان‌ها برگزار شد، روسای شعب برتر تقدیر شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، در ابتدای این همایش مهدی قاسمی ـ معاون امور شعب بانک دی ـ با تقدیر از کلیه روسا و کارکنان شعب بانک که طی روزهای عملیات مهاجرت نرم‌افزار بانک زحمات زیادی کشیدند، اظهار کرد: امیدواریم شعب بانک دی به عنوان ویترین بانک با بهره‌گیری از بستر جدید منشا خدمات بهتر و متنوع‌تری برای مشتریان باشند.

وی در ادامه به تشریح وضعیت جذب منابع در شعب بانک تا پایان تابستان پرداخت و گفت: شعب از نظر میزان تحقق اهداف پیش‌بینی شده از جمله جذب منابع، ارائه تسهیلات و ضمانت‌نامه با اهداف ابلاغی مقایسه شده و در نتیجه طی شش ماهه نخست سال دو شعبه حائز رتبه عالی، هفت شعبه حائز رتبه بسیار خوب و 25 شعبه رتبه متوسط دریافت کرده‌اند.

قاسمي درباره معيارهاي ارزشيابي و نحوه رتبه بندي شعب خاطر نشان کرد: كليه شعب بر اساس ملاك‌هايي نظير دستيابي به اهداف تعيين شده از نظر تجهيز منابع، مصرف بهينه، داشتن تراز مثبت، تكريم مشتري، آراستگي، نظم و انضباط، رضايتمندي مشتريان از کارکنان شعب، تلاش جمعي در تحقق اهداف تعريف شده و تعاملات منطقي با ادارات حوزه مركزي مورد ارزيابي قرار گرفته‌اند.

معاون امور شعب بانک دی با تاکید بر پیاده‌سازی نظام آراستگی شعب تصریح کرد: از اول دی ماه نظام آراستگی پیاده‌سازی شده و کلیه شعب موظف به رعایت آن هستند.

در ادامه این همایش به روسای شعب سهروردی، حافظ، شریعتی، شهرک راه آهن، آیت الله کاشانی، آفریقا، اصفهان، شیراز و سعادت آباد که در راستای تحقق جذب منابع موفق بوده‌اند چک نقدی پرداخت شد.

همچنین شعب مرکزی و ونک با رتبه عالی و شعب اصفهان، آفریقا، نور ولی عصر، صادقیه، حافظ، سهروردی و اکباتان با رتبه بسیار خوب مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ادامه نیز شعب سعادت آباد، شریعتی، پاسداران، بندرعباس، ملاصدرا، شهرک راه آهن، آیت الله کاشانی، شهران، آزادی، البرز، باغ فردوس، شیراز و شهرری با رتبه خوب تقدیر شدند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن