تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرایی شدن طرح نظام آراستگی شعب بانک دی از اول دی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اجرایی شدن طرح نظام آراستگی شعب بانک دی از اول دی
طرح نظام آراستگی شعب بانک دی که بر اساس الگوی ۵S تدوین شده از اول دی ماه در کلیه شعب بانک اجرایی می‌شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک دی، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک در جلسه توجیهی این طرح که با حضور نمایندگان شعب برگزار شد، اظهار کرد: تعالیم دینی ما مشحون از دستورات ظریف و دقیقی است که بر نظم و انضباط و پاکیزگی تأکید دارد و آن را نشانه‌ ایمان به مکتب می‌داند به همین منظور نظام آراستگی شعب بانک نیز در سرلوحه برنامه‌های ما قرار گرفت.

مجتبی حیدری با اشاره به گسترده بودن فضای رقابتی بین بانک‌ها، آراستگی رفتاری، ظاهری و گفتاری را از فاکتورهای متمایزکننده بانک‌ها عنوان کرد و تاکید بر انجام درست‌ترین کار، در درست‌ترین مکان و در اولین فرصت با ایجاد زمینه‌ کاهش اتلاف و بهینه کردن فرایند‌ها در راستای نیاز مشتری دانست.

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی در ادامه با تشریح اقدامات صورت گرفته در این معاونت در حوزه آراستگی کارکنان، رعایت دستورالعمل مربوطه در شعب را از خواستار شد.

در ادامه این مراسم جعفری ـ جانشین معاون امور شعب بانک دی ـ با اشاره به آیات و روایات مختلف به اهمیت آراستگی و نظم در دین مقدس اسلام پرداخت و با ذکر مصداق‌هایی از آراستگی شعب، با توجه به فضای رقابتی موجود در سیستم بانکی، آراستگی و نظم و ترتیب را یکی از شاخص‌های اصلی مشتریان در انتخاب بانک و شعبه عنوان کرد.

سرپرست شمال و جنوب کشور شعب بانک دی با اشاره به مسئولیت نمایندگان نظام آراستگی در شعب، موفقیت اجرای آن را در گرو همدلی، کار تیمی و گروهی کلیه کارکنان دانست و در تشریح اهداف اجرای ۵S افزود: اجرای فعالیت‌های ۵S در اصل جنبشی است که به ایجاد محیط کاری سازمان یافته، مرتب، پاکیزه و استاندارد شده منجر می‌شود و باعث بهبود و به حداکثر رساندن موارد در فعالیت سازمان خواهد شد.

جعفری با بیان اینکه نظام آراستگی از پنج اصل که با حرفs شروع می‌شود، تشکیل شده است، ادامه داد: ۵S مفاهیم و روش‌های لازم برای داشتن محیط مطلوب را در چارچوب نظامی روشن و بهم پیوسته ارائه می‌دهد که تحقق آن مشارکت تمامی بخش‌ها و افراد بانک را می‌طلبد.

وی سامان‌دهی و تفکیک (Seiri)، نظم و ترتیب (Seition)، پاکیزه سازی (Seiso)، استانداردسازی (Seiketsu) و انضباط (Shitsuke) را پنج شاخصه اصلی نظام آراستگی یا ۵S عنوان کرد.

حق‌خواه ـ رییس اداره سازمان و بهره‌وری بانک ـ نیز در ادامه به تبیین مسئولیت معاونت‌ها و واحدهای ذی‌ربط در راستای پیاده‌سازی دستورالعمل آراستگی شعب پرداخت و بر ممیزی شعب بر اساس دستورالعمل مربوطه تاکید کرد./

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن