تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819235489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سند توسعه ۱۰ ساله خوزستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی تصویب شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان:
سند توسعه ۱۰ ساله خوزستان با رویکرد "اقتصاد مقاومتی" تصویب شد
معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: سند چشم انداز توسعه ۱۰ ساله خوزستان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان خوزستان با رویکرد اقتصاد مقاومتی به تصویب رسید.



  به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، امید حاجتی در اهواز، اظهار داشت: چشم انداز توسعه خوزستان 10 ساله به نحوی باهدف اجرایی کردن سند چشم انداز 20 ساله کشور در خوزستان تدوین شده است.

وی درباره ضمانت اجرایی سند توسعه خوزستان افزود: ضمانت اجرایی این طرح، تعهد مدیران استان است که این سند را پیگیری و اجرایی می‌کنند.

معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان بیان کرد: این سند کلی است و رویکرد اقتصاد مقاومتی در آن لحاظ شده و دستگاه‌های مختلف استان نیز در تدوین آن حضور داشتند.

وی درباره علت گنجاندن نفت و اقتصاد نفتی در این سند بیان کرد: به لحاظ رویکردهای اجرایی، ما جزو استان‌هایی هستیم که بودجه بدون نفت تدوین کردیم و آن را در خوزستان دنبال می‌کنیم.

حاجتی عنوان کرد: با توجه به اینکه نفت یک ثروت ملی است و بخش عمده آن در خوزستان واقع شده نمی‌توان از این محصول که متعلق به خوزستان است چشم پوشید.

معاون استاندار خوزستان همچنین گفت این سند در جلسه شورای برنامه ریزی توسعه خوزستان و با رای مثبت تمامی مدیران دستگاه‌های خوزستان تصویب رسید./تسنیم/110
 



۱۵/۱۰/۱۳۹۳ - ۲۳:۳۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن