تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819633634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سکان مدیریت شبکه کردستان بالاخره به یک بومی رسید


واضح آرشیو وب فارسی:کورد نیوز: تاریخ انتشار : 19:23:22 , 1393/10/15
بعد از سالها انتظار/
سکان مدیریت شبکه کردستان بالاخره به یک بومی رسید
ابوالقاسم امان الهی برادر شهید محمود امان الهی با 24 سال سابقه کار در رسانه ملی بالاخره بعد از سالهای انتظار سکان هدایت شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان را بر عهده گرفت.


به گزارش کوردنيوز، در حالي که در طول سال هاي گذشته مدير کل صدا و سيماي مرکز کردستان يا از لرستان مي آمد و يا از استانهاي آذري زبان، اين بار و به دنبال تغييرات صورت گرفته در راس رسانه ملي سکان هدايت شبکه استاني صدا و سيماي مرکز کردستان به يک مدير بومي آرام و بي حاشيه رسيد.


در طول سالهاي که صدا و سيماي مرکز کردستان صاحب شبکه استاني شد همواره نگاه به مديران بومي در اين استان کم رنگ بود و بدون شک مديران غيربومي از زابلي زاده گرفته تا پيريايي، ترکمن و علي نژاد اين شبکه را در طول نزديک به دو دهه مديريت و هدايت مي کردند ولي اين بار ورق برگشت و امان الهي که اصالتا بيجاري است سکان هدايت اين رسانه را عهده دار شد.


ابوالقاسم امان الهي که نيرويي بومي و بي حاشيه است بيش از دو دهه در رسانه ملي سابقه کار دارد و مدير کل مرکز مهاباد و قائم مقامي شبکه استاني صدا و سيماي مرکز کردستان از جمله سوابق فعاليت هاي وي به شمار مي رود و از امروز 15 دي ماه مديريت شبکه کردستان را عهده دار شده است.


در مراسمي که روز دوشنبه در سنندج برگزار شد، معاون امور مجلس و استانهاي رئيس رسانه ملي از ظرفيت هاي فرهنگي استان کردستان تعريف و تمجيد کرد و خبر از نگاه جديد رسانه ملي به اين استان را مطرح و گفت: شبکه کردستان در سطح کشور يک سر و گردن از ساير استانها بالاتر است.


اما نکته جالب توجه در مراسم تکريم و معارفه مدير شبکه کردستان سخنراني اميدوار کننده، امان الهي بود که وي علاوه بر اينکه اطلاعات خود در خصوص ظرفيت هاي فرهنگي و چهره هايي شاخص استان را به رخ حاضران کشيد وعده داد تا شبکه کردستان متناسب با نياز مخاطب برنامه توليد و تهيه کند.


پايان دادن سخنان مدير کل جديد شبکه کردستان با قرائت شعري از ماموستا هژار شايد در نگاه اول چندان مهم نباشد ولي اين حرکت ثابت کرد که امان الهي در حوزه زبان کردي به دنبال شيوه اي نوين در رسانه ملي در استان کردستان است و بدون شک مردم منتظرند تا دستاوردهاي اين تغيير و تحول را در استان به عينه مشاهده کنند.


شاگرد ديروز استاد محمدرضا شجريان، متخصص در حوزه شعر ماموستا هژار و مدير کل فعلي شبکه استاني صدا و سيماي مرکز کردستان راه دشوار در پيش دارد چرا که از يک سو انتظار از وي اين است که برنامه هاي شبکه استاني را متناسب با نياز مخاطب تهيه کند و از سوي ديگر براي عملياتي کردن اين کار وي مجبور است فرصت براي حضور نيروهاي بومي در تلويزيون را فراهم کند.



 



19:23:22 , 1393/10/15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کورد نیوز]
[مشاهده در: www.kurdnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن