تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803157231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پررنگ ستاره‌های بازیگری و چهره‌های ورزشی در مراسم ترحیم زنده یاد انوشیروان ارجمند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تسلی هنرمندان به داریوش و برزو ارجمند؛
حضور پررنگ ستاره‌های بازیگری و چهره‌های ورزشی در مراسم ترحیم زنده یاد "انوشیروان ارجمند"
مراسم ختم "انوشیروان ارجمند" در مسجد جامع شهرک غرب با حضور حداکثری هنرمندان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ مراسم ختم هنرمند فقید و پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون استاد "انوشیروان ارجمند" با حضور هنرمندان و ورزشکاران در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.

در آغاز این مراسم مداح برای رسمی کردن مراسم شروع به شعرخوانی کرد و پس از آن "شیرخدا" واعظ و مادح در ورزش‌های باستانی دقایقی را در خصوص حضرت علی (ع)، امام حسین (ع) و حضرت عباس (ع) خواند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یاری بر روی منبر رفت و سخنانی را ایراد کرد.

وی در ابتدا گفت: سفری را در عمره در خدمت مرحوم "انوشیروان ارجمند" بودیم و در آن سفر همراه با 120 تن از هنرمندان کشور در عرصه‌های مختلف به صورت کاروان زیارتی به حج رفتیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یاری بیان کرد: در آن دوران ارتباط بسیار نزدیک و صمیمی‌ای با هنرمندانی چون "محمود عزیزی"، "مهدی هاشمی"، "گلاب آدینه" و مرحوم "انوشیروان ارجمند" داشتم که این خود توفیقی بود که نصیب من شد.

وی ادامه داد: پس از اطلاع از درگذشت "انوشیروان ارجمند"  واقعا متاثر شدم زیرا یک چهره‌ی عزیز، صمیمی و منظم را از دست دادیم. وی ابتدا از عرصه‌ی تئاتر حرکت خود را آغاز کرد و حضورش در سینما و تلویزیون یک مهاجرت است و کسانی که از تئاتر به سینما و تلویزیون می‌آیند دارای اصالت و عصمت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین یاری عنوان کرد: به طور معمول در این مراسم‌ها به صاحب عزا تسلیت عرض می‌کنیم که درستش هم همین است اما این تسلیت یک تبریک را هم به دنبال دارد زیرا وقتی این روح به صاحب روح حضرت حق باری تعالی بازمی‌گردد یک امر مبارک است، چون روح آرام گرفته است.

وی بیان کرد: مرحوم تازه درگذشته "انوشیروان ارجمند" اگر 500 فیلم دیگر هم بازی می‌کرد باز هم به واسطه‌ی بازی در آثار ماندگارش چون "مختارنامه" و "امام علی (ع)" و آثاری که به منظور حب اهل بیت (ع) بوده ، ماندگار شد و در خاطرات باقی خواهد ماند چون خداوند اراده کرده است تا وی ماندگار شود و حال من و شما بیاییم و تلاش کنیم که وی را تخریب کنیم مسلما موفق نخواهیم شد.

حجت الاسلام و المسلمین یاری تصریح کرد: بنده در ختم مرحوم "حمید سمندریان" مفصل راجع به خود شیفتگی صحبت کردم و آن جا در جمع همه شما عزیزان نکاتی را مطرح کردم که الان زمان آن نیست لذا باید یادآوری کنم که خودشیفتگی آسیب و آفتی است و نباید شما به آن مبتلا شده و خود را از مردم جدا بدانید. بنابراین نکند کار شما موجب شود که یک زنگاری از اوهامات به وجود آید و خود را نسبت به مردم منفک بدانید. همه چیز از بین رفتنی است و هیچ چیز در این عالم باقی نخواهد ماند.

در انتها حجت الاسلام و المسلمین یاری ذکر مصیبتی از حضرت اباعبدالله (ع) را در مسجد جامع شهرک غرب خواند.

گفتنی است؛ در این مراسم چهره هایی چون "علی مرادخانی"، "حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی"، "علی نصیریان"، "شهاب حسینی"، "مهران مدیری"، "جمشید هاشم پور"، "حسن پورشیرازی"، "امین حیایی"، "مسعود فروتن"، "رضا فیاضی"، "اتابک نادری"، "نیما رئیسی"، "روزبه بمانی"، "فرهاد قائمیان"، "اصغر همت"، "منصور ضابطیان"، "شهرام شکوهی"، "محمود عزیزی"، "اسماعیل شنگله"، "حبیب دهقان نسب"، "حبیب اسماعیلی"، "علی دهکردی"، "جواد رضویان"، "هادی کاظمی"، "رضا توکلی"، "سیامک انصاری"، "حسین طاهری"، "حسین رضازاده"، "ایرج راد"، "یاسر داوودیان"، "حسام الدین سراج"، "سپند امیرسلیمانی"، "صدرالدین حجازی"، "ایرج نوذری"، "جواد زرینچه"، "امیر آقایی"، "محمدرضا شریفی نیا"، "امیرمحمد زند"، "خسرو احمدی"، "عبدالرضا اکبری"، "پندار اکبری"، "مجید صالحی"، "رضا حداد"، "پرویز پورحسینی"، "مسعود ده نمکی"، "مهدی فقیه"، "امیر غفارمنش"، "سعید آقاخانی"، "عارف لرستانی"، "امید حاجیلی"، "مهدی سلوکی"، "محمد سلوکی"، "دانیال عبادی"، "عادل فردوسی پور"، "روزبه نعمت اللهی"، "ناصر شفق"، "پژمان جمشیدی"، "امیر قلعه نویی" و "مهران غفوریان" حضور یافتند.

شایان ذکر است؛ که مراسم شب هفت این هنرمند فقید همزمان با ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.


انتهای پیام/رس






تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن