تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819100452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در جشنواره مردمی فیلم عمار ببینید «کالای کشتار»؛ دعوتی همگانی به تحریم کالاهای صهیونیستی+ تیزر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در جشنواره مردمی فیلم عمار ببینید
«کالای کشتار»؛ دعوتی همگانی به تحریم کالاهای صهیونیستی+ تیزر
مجموعه مستند «کالای کشتار» با محوریت تحریم کالاهای صهیونیستی محصولی از موسسه سفیر فیلم در جشنواره مردمی فیلم عمار اکران می‌شود.

خبرگزاری فارس: «کالای کشتار»؛ دعوتی همگانی به تحریم کالاهای صهیونیستی+ تیزر



به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، سومین قسمت از مجموعه مستندهای «کالای کشتار» که قسمت های پیش آن با استقبال گرم مخاطبان مواجه شد، فردا 14 دی ماه و در پنجمین روز از جشنواره مردمی فیلم عمار اکران خواهد شد. مجموعه مستند «کالای کشتار»، ساخته محمدرضا امامقلی و تهیه شده در مرکز سفیرفیلم، دعوتی همگانی به تحریم کالای های صهیونیستی توسط مسلمانان است. این مجموعه مستند در قالب تیزرهای تبلیغاتی در قسمت های متعدد به معرفی برندهای مختلف کالاهای اسرائیلی می پردازد. 5 قسمت از این مجموعه مستند تاکنون در مرکز سفیرفیلم تولید شده است که برای نخستین بار در جشنواره عمار به نمایش در خواهد آمد. قسمت نخست این مجموعه، با عنوانDrink Warm  در معرفی برند «کوکاکولا»، چندی پیش توسط سفیرفیلم در فضای مجازی منتشر شد که زمینه تولید قسمت های بعد را فراهم کرد. Drink Warm را از قسمت زیر مشاهده کنید:

قسمت دوم این مجموعه با عنوان «غذای خوب، زندگی خوب» در معرفی شیر خشک «نان» تولید شده است که در روز نخست جشنواره عمار به نمایش درآمد و با استقبال بسیار مخاطبان روبرو شد.

قسمت سوم این مجموعه با عنوان «استراحت کن، کیت کت بخور» در معرفی برند شکلات سازی «کیت کت» ساخته شده است که شب گذشته در سینمافلسطین به نمایش درآمد.

قسمت چهارم این مجموعه با عنوان «لوازم آرایش لورآل» در معرفی برند محصولات آرایشی «لورآل» ساخته شده است. این قسمت از «کالای کشتار» 14 دی ماه ساعت 16 در سالن 1 سینمافلسطین اکران خواهد شد.

قسمت آخر این مجموعه نیز با عنوان «نستله» به معرفی برند «نستله» می پردازد.

انتهای پیام/
لینک را کپی کنید


93/10/13 - 10:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن