تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از چهره های موفق سواد آموزی شهر تهران ،در هفته سواد آموزی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تجلیل از چهره های موفق سواد آموزی شهر تهران ،در هفته سواد آموزی خبرگزاری پانا: همزمان با هفته نهضت سواد آموزی از چهره های شاخص و موفق سواد آموزی تجلیل بعمل آمد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي ساعت 08:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا، در هفته سواد آموزی وسالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس نهاد مقدس نهضت سواد آموزی جعفری معاون سواد آموزی اداره آموزش و پرورش شهر تهران ، به منظورتجلیل از چهره های موفق سواد آموزی به دیدار خانم پهلوانی یكی از چهره های شاخص وموفق سواد آموزی ورئیس دانشكده علوم انسانی یكی از دانشگاههای تهران رفت.  
    در این دیدار كه در دفتر پهلوانی انجام گرفت جعفری ضمن تبریك هفته سواد آموزی ودرود وسلام به روح بلند وملكوتی امام (ره) دیدار چهره های موفق سواد آموزی را كه نماد اراده وهمت والا می باشد را در هفته سواد آموزی مغتنم شمرد وازوی به عنوان فردی كه تحصیل خود را از كلاسهای سواد آموزی آغاز وامروز در مدارج عالی علمی وبعنوان استاد دانشگاه ورئیس دانشكده علوم انسانی قرار دارند تجلیل نموده وگفت: دیدار شما ما وهمكارانمان را در انجام بهتر وظایف در عرصه سواد آموزی دلگرم وتشویق می كند تا علی رغم مشكلات موجود با گامهای استوار تر در این فرصت باقیمانده تا پایان برنامه پنجم با تلاش مضاعف به آموزش سواد آموزان جاری بپردازیم تا بلكه در این مجال شاهد ظهور وبروز چهره های موفق دیگری باشیم .
         
       
        در ادامه به تبیین شرایط كنونی جذب و آموزش بیسوادان پرداخت و حضور بیشتر وی در محافل سواد آموزی كه موجب انگیزه وحضور وجذب حد اكثری بیسوادان در كلاسهای سواد آموزی می شود را تقاضا نمود .
         
       
        سپس  پهلوانی ضمن خوشآمد گویی وتشكر از زحمات مسئولین سواد آموزی به فرآیند آموزش خود از ابتدا تا حال پرداخت وتوفیقات خود را ابتدا مدیون امام خمینی (ره) دانست كه با پیام ارزشمند خود در زمینه تحصیل برای افراد بازمانده از تحصیل را فراهم نموده دانست وسپس همراهی همسر وحمایتهای دیگر اعضای خانواده را در این مسیر موثر دانست واز اراده بسیار بلند خود در تمامی شرایط وسختی ها حاضر به ترك تحصیل نشده گفت وهمواره ضمن فائق آمدن بر مشكلات جاری تحصیل خود را تا سطح دكتری ادامه داده وبا مدرك دكتری حقوق خصوصی فارغ التحصیل شده اند .
         
       
        در ادامه ضمن پذیرفتن حضور در محافل مختلف سواد آموزی برای تشویق بیسوادان موجود از تمام دست اندر كاران عرصه تعلیم وتربیت بویژه حاج آقا قرائتی تشكر نمود .
       
در پایان لوح تقدیر معاون وزیر وریاست سازمان سواد آموزی به وی كه یكی از چهره ای موفق وموثر در حوزه سواد آموزی بوده اند اهدا گردید .
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن