تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292855




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئیات برنامه‌های هفته سوادآموزی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جزئیات برنامه‌های هفته سوادآموزی خبرگزای پانا: جزئیات برنامه‌های هفته سوادآموزی اعلا م شد.
۱۳۹۳ شنبه ۲۹ آذر ساعت 12:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش خبرگزاری پانا، سازمان نهضت سواد آموزی جزئیات برنامه های هفته نهضت سواد آموزی را اعلام کرد. این برنامه ها از 6 دی ماه به مدت یک هفته برگزار می شود. 6 دی ماه : روز سوادآموزی و رسانه‌های جمعی که در این روز نقد و بررسی دستاوردهای سودآموزی انجام می شود.
7 دی ماه: روز سوادآموزی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و مقام معظم رهبری - دیدار با مراجع عظام تقلید و دیدار با مسئولین استانی و منطقه‌ای و ارائه گزارش از فعالیت‌های سوادآموزی انجام می شود.
8 دی ماه : روز سوادآموزی و اقتصاد و فرهنگ در پرتو عزم ملی و مدیریت جهادی نام دارد که برگزاری مسابقه انشاء‌نویسی سوادآموزان دوره انتقال با موضوع «فرهنگ؛ اقتصاد؛ مدیریت جهادی و مدیریت آب در کشور»، توزیع کتاب‌های مسابقه کتابخوانی با موضوع شعار سال برای سوادآموزان دوره تحکیم و انتقال و اجرا در یکی از روزهای دهه مبارک فجر و برگزاری نشست‌های تخصصی با دعوت از صاحبنظران و استادان دانشگاه برای ایراد سخنرانی درباره اثرات سواد و تأثیرات آن در اقتصاد و زندگی افراد از جمله برنامه های این روز است.
9 دی ماه : به نام سوادآموزی و بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری نام گذاری شده است.
برگزاری نمایشگاه از نوآوری‌های مدیران مدارس در سوادآموزی اولیاء بی‌سواد دانش‌آموزان.میزگرد تخصصی تبیین نقش سواد و سطح تحصیلات اولیاء در پیشرفت تحصیلی فرزندان از جمله برنامه های این روز هستند.
10دی ماه : روز سوادآموزی و و مشارکت‌های بین بخشی است و تجلیل از فعالان سوادآموزی، رابطین دستگاه‌های مشارکت‌کننده، تجلیل از چهره‌های موفق، مدیران مدارس، آموزش‌دهندگان،‌بازنشستگان و کارکنان نمونه که بیشترین فعالیت و مشارکت را با سوادآموزی دارند انجام می شود.
11 دی ماه : با نام سوادآموزی و شهدای عرصه سوادآموزی است که برگزاری مراسم تجلیل از شهدای سودآموزی با عنوان پرواز سرخ «زیارت مزار شهدای نهضت سودآموزی و دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا» و تکمیل و جمع‌آوری اطلاعات طرح سرگذشت پژوهش شهدای نهضت سوادآموزی از برنامه های این روز هستند.
12 دی ماه : روز سوادآموزی در سایه فرهنگ نماز و انتظار است که حضور مسئولین و کارکنان سوادآموزی در مراسم وحدت بخش و عبادی سیاسی نماز جمعه پیش بینی شده است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن