تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یادواره شهدای كارمندی و كارگری شهرستان دماوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: با حضور رئیس سازمان بسیج ادارات دماوند برگزارشد: یادواره شهدای كارمندی و كارگری شهرستان دماوند خبرگزاری پانا :یادواره شهدای كارمندی و كارگری با حضور رئیس سازمان بسیج ادارات در شهرستان دماوند برگزار شد.
۱۳۹۳ شنبه ۱۳ دي ساعت 08:52

خبرگزاری پانا+یادواره شهدا + دماوند

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا ، مراسم یادواره شهدای كارمندی و كارگری شهرستان دماوند با حضور ، خانواده‌های معظم شهدا، رئیس سازمان بسیج كاركنان كشور، رؤسا و جمعی از كاركنان ارگانها و نهادهای اجرایی شهرستان در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد. فرمانده بسیج ادارات شهرستان دماوند در این مراسم، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه اظهار کرد: حماسه ۹ دی ماه، روزی است كه ملت ایران بار دیگر با ولایت خود تجدید میثاق كردند. احمد آقاعباسی با بیان اینكه امروز زنده نگه‌داشتن اسلام و انقلاب بسیار حایز اهمیت است، افزود: ما وظیفه داریم كه در مقابل استكبار برای حفظ و زنده نگه‌داشتن این انقلاب تلاش كنیم. فرمانده بسیج ادارات شهرستان دماوند با بیان اینكه خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ راه انقلاب اسلامی هستند، گفت: اگر امروز در كشور امنیت برقرار است و یا بدون هیچ مشكلی در كربلا مراسم ۲۰ میلیون‌ نفری اربعین حسینی برگزار می‌شود، تنها به بركت خون شهدای این انقلاب است. در ادامه مراسم ،رئیس سازمان بسیج كارمندان گفت: تخصص انگلیسی‌ها اختلاف‌افكنی در كشورها و جاسوس‌پروری است كه ایران در سال‌های پیش از انقلاب، سه بار توسط دخالت انگلیسی‌ها تجزیه شده است. سردار "سیدصادق ناوندی" ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی اظهار كرد: حماسه ۹ دی بهترین فرصت برای معرفی كسانی كه به آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت كردند، است. وی با بیان اینكه در فتنه ۸۸ شرایطی به وجود می‌آید كه حق و باطل بر هم بافته می‌شود، افزود: در این زمینه شناخت حق از باطل بسیار سخت می‌شود و دشمن سعی می‌كند كه خود را به ظاهر حق تبدیل كند و اگر ریشه آن خشك نشود، می‌تواند دوباره جوانه بزند كه شرایط مقابله با آن را بسیار سخت می‌كند. رئیس سازمان بسیج كارمندان تصریح كرد: در شرایط اولیه خیلی از افراد فرهیخته ظاهر می‌شوند و با مرور زمان و از بین رفتن غبار، آنها از فتنه جدا و فتنه‌گران منزوی می‌شوند و آنگاه حق از باطل به راحتی شناخته می‌شود. ناوندی با اشاره به نقش انگلیسی‌ها در فتنه سال ۸۸ تشریح كرد: بسیاری از اتفاقاتی كه در پنج سال پیش رخ داد، از سفارت انگلیس در ایران مدیریت می‌شد؛ تخصص انگلیسی‌ها اختلاف‌افكنی در كشورها و جاسوس‌پروری است كه ایران در سال‌های پیش از انقلاب، سه بار توسط دخالت انگلیسی‌ها تجزیه شده است. وی با بیان اینكه براساس اسنادی كه بعد از فتنه سال ۸۸ جمع‌آوری شده، نقش و دخالت انگلیسی‌ها در آن بسیار پررنگ است، خاطرنشان كرد: آمریكایی‌ها به سفارت انگلیس مأموریت داده بودند تا اطلاعات داخلی ایران را جمع‌آوری كنند و این سفارت مقر هدایت فتنه سال ۸۸ بود. رئیس سازمان بسیج كارمندان اضافه كرد: كشورمان در اوج اقتدار در حال عبور از پیچ‌ و خم تاریخی با نظام سلطه بود و فتنه‌گران با كارهای خود این فرصت را از ملت ایران گرفتند و موجب تشدید تحریم‌ها شدند.  













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن