تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بدانيد كه هر كس در راه حق از دنيا برود، به بهشت و هر كس در راه باطل از دنيا برود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805482224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش اینترنتی «مصاحبه» رکورد زد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فروش اینترنتی «مصاحبه» رکورد زد


فروش فیلم «مصاحبه» در باکس آفیس اینرنتی به ۱۵ میلیون دلار رسید. این فیلم که تنها در تعطیلات کریسمس به صورت محدود در سینماهای آمریکا به اکران عمومی در آمد حال توسط شرکت سونی در اینترنت منتشر شده و آمار دانلودها را از آن خود کرده است. فیلم جنجال برانگیز مصاحبه، کمدی آمریکایی است که با محوریت «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی ساخته شد. این فیلم نه به علت سوژه جنجالی اش بلکه برای حاشیه هایش به صدر اخبار آمد.

فروش اینترنتی «مصاحبه» رکورد زد

«مصاحبه» را «دن استرلینگ» نوشته و «اوان گلدبرگ» و «ست روگن» آن را کارگردانی کردند. در این فیلم جیمز فرانکو نقش مجری یک شبکه تلویزیونی و «سث روگن»، نقش تهیه‌کننده این برنامه را برعهده دارند. آن ها بعد از موفقیت در گذاشتن قرار یک مصاحبه با رهبر کره شمالی، کیم جونگ-اون توسط سازمان سیا آموزش می‌بینند تا او را ترور کنند.

با اعلام خبر آغاز نمایش این فیلم از 11 دسامبر کره شمالی واکنش نشان داد و پس از آن نه تنها استودیوی فیلم سازی سونی پیکچرز بلکه چندین سینما با تهدیدهای تروریستی مواجه شدند.

حمله هکرها به سونی
گروهی با نام "محافظان صلح" به شرکت سونی‌ پیکچرز حمله هکری کردند و ضمن یادآوری حملات تروریستی یازدهم ‌سپتامبر تهدید کردند که اگر فیلم مصاحبه پخش شود "سرنوشت تلخی در انتظار کسانی خواهد بود که از ترور لذت می‌برند."

 آنها هزاران سند داخلی این شرکت و اطلاعات محرمانه آن را کپی‌برداری کردند. بخشی از این اطلاعات شامل آدرس ایمیل و اطلاعات شخصی بازیگران مشهور بود که در اینترنت منتشر شد. دولت اوباما این حملات را به کره شمالی نسبت داد هر چند که این کشور اقدام برای این حملات را تکذیب کرد.

با این اقدام تعدادی از سینماهای آمریکا فیلم «مصاحبه» را از برنامه پخش خود حذف کردند. استودیو سونی ‌پیکچرز هم عقب نشینی و اکران این فیلم را لغو کرد. اما چون با واکنش های افراد زیادی رو به رو شد اعلام کرد که از طریقی دیگر این فیلم را به نمایش درخواهد آورد.

اوباما: به سینما بروید
تعدادی از منتقدین و مخصوصا باراک اوباما به سونی هشدار دادند که تصمیمش برای پخش نکردن «مصاحبه» مغایر اصول آزادی بیان است. اوباما لغو برنامه نمایش فیلم را «یک اشتباه» خواند. رئیس جمهور آمریکا تهدیدهای مطرح شده در مورد پخش فیلم مصاحبه را غیر قابل باور نامید و گفت: " ما هوشیار هستیم و اگر متوجه خطری شویم به مردم هشدار می‌دهیم" او حتی به مردم توصیه کرد که برای تماشای فیلم به سینما بروند.

"مصاحبه" در تعطیلات کریسمس در بیش از 300 سینمای آمریکا به نمایش درآمد. علاوه بر آن سونی پیکچرز وبسایتی گشود که می توان در آن فیلم را برای تماشا در اینترنت با پرداخت 5.99 دلار قرض گرفت یا آن را با پرداخت 14.88 دلار خرید. این اولین بار است که یک فیلم همزمان در سینماها در اینترنت نیز قابل دیدن است.

واکنش کره شمالی
با اکران فیلم، کمیسیون دفاع ملی کره شمالی بیانیه‌ای منتشر کند. در این بیانیه با الفاظ نژادپرستانه، نمایش فیلم «مصاحبه» و بروز مشکل برای اینترنت در کره شمالی به آمریکا و شخص اوباما نسبت داده شد. در این بیانیه آمده‌است که «اوباما همواره بی‌ملاحظه سخن می‌گوید و مانند میمونی در یک جنگل گرمسیری رفتار می‌کند.»

کمیسیون دفاع ملی کره شمالی، رئیس جمهور آمریکا را متهم کرد که سینماهای این کشور را به اکران فیلم مصاحبه تشویق کرده و تهدید کرد که «اگر علیرغم هشدارها، ایالات متحده به تکبر آمریکایی و رفتار گانگستری از موضع بالای خود اصرار داشته باشد، باید در نظر داشته باشد که با ضربات مرگبار اجتناب‌ناپذیری مواجه خواهد شد.»

فیلم مصاحبه تنها پس از چهار روز انتشار سایبری به صدر پرفروش ترین فیلم های تاریخ در اینترنت راه یافت. علاوه بر فروش بیش از 15 میلیون دلاری این فیلم در اینترنت، مردم آمریکا نیز  با هدف دفاع از آزادی بیان به سینماها رفتند و  فروشی 2.8 میلیون دلاری را برای آن رقم زدند.

خبرها حاکی از آن است که حتی برخی از مردم کره شمالی نیز کنجکاو هستند که بدانند چه در این فیلم گذشته است. یک از خبرنگار رادیوی کره‌شمالی اینچنین گزارش داده که از آنجایی که مردم کره شمالی به اینترنت دسترسی ندارند، در تلاشند تا از مرز چین به کارت‌های حافظه و سی‌دی غیرقانونی این فیلم دست پیدا کنند.


جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن