تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 24 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799861302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعید جلالی در گفت‌و‌گو با فارس تغییر نام «آخرین سلطان» به «آخرین بازی»/اعتقادی به ادامه‌دار شدن سریال‌ها ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سعید جلالی در گفت‌و‌گو با فارس
تغییر نام «آخرین سلطان» به «آخرین بازی»/اعتقادی به ادامه‌دار شدن سریال‌ها ندارم
نویسنده سریال «آخرین سلطان» از آخرین مراحل نگارش آخرین ساخته حسین سهیلی‌زاده برای شبکه تهران خبر داد.

خبرگزاری فارس: تغییر نام «آخرین سلطان» به «آخرین بازی»/اعتقادی به ادامه‌دار شدن سریال‌ها ندارم



«سعید جلالی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس در این باره گفت: هم اکنون آخرین مراحل نگارش را سپری می‌کنیم و از اواخر دی ماه هم پخش سریال آغاز خواهد شد.
وی افزود: قرار بر این بود تا چند روز آینده آنونس های سریال از شبکه پنج پخش شود،اما به این دلیل که در مورد نام سریال، به مشکل برخوردیم، طبق درخواست مسئولین سازمان صدا و سیما قرار بر این شده تا نام سریال را تغییر دهیم و به همین دلیل سریال به «آخرین بازی» تغییر نام داد.
این نویسنده ادامه داد: بعد از سریال «سه پنج دو» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، طرحی که تقاضای معاونت سیما بود را به آنها ارائه داده بودم و در آن زمان با آن موافقت نشد تا اینکه بعد از چند سال تلویزیون ساخت این طرح را به ما اعلام کرد
نویسنده سریال «آوای باران» اظهار داشت: در نگارش آخرین سلطان، از یکی از کاراکترهای «سه پنج دو» با بازی امیرحسین رستمی با همان نام مشابه اش وام گرفتیم. امیرحسین رستمی به خاطر سن و جنس بازی متفاوتش در این سریال شخصیتی کاملا متفاوت را ایفا می کند. سیاوش این بار ادامه همان شخصیت قبلی است، منتهی با این تفاوت که به خاطر بالا رفتن سن، گریم متفاوتی دارد و اینکه دیگر فوتبال را کنار گذاشته و الان وارد حواشی این ورزش شده است.
وی اظهار داشت: شکل و شمایل «آخرین سلطان» با «سه پنج دو» کاملا متفاوت است، چراکه مثل قبل فوتبال زیاد دیده نمی‌شود و برای مثال دوربین زیاد داخل زمین فوتبال نمی‌رود و در واقع بیشتر سعی شده تا به پشت پرد‌ه‌های این ورزش و زد و بند‌هایی که در فوتبال صورت می‌گیرد و پولهایی که جا به جا می‌شود پرداخته شود.
او درباره حضور بازیکن های فوتبال در این سریال گفت: اصولا به این خاطر که بیشتر درگیر نگارش هستم، در چیدمان بازیگران حضور ندارم، اما تا جایی که می دانم مهدی امیرآبادی و یکی دو بازیکن دیگر فوتبال در این سریال بازی کرده اند.
وی درباره علاقه‌اش به فوتبال گفت: به هر ترتیب 90 درصد از مردم ایران به فوتبال علاقه دارند و من هم نه به آن اندازه، اما بازی های مهم و ملی را دنبال می کنم.
نویسنده سریال «دردسرهای عظیم» افزود: برای این کار از چند تن از پیشکسوت های فوتبال کمک و مشاوره گرفتیم و افرادی چون علی پروین، حمید درخشان، محمد دادکان، علی دایی و ... به ما مشاوره های خوبی دادند.
جلالی در مورد تفاوت هایی که بین «آخرین سلطان» و «سه پنج دو» وجود دارد، افزود: در «آخرین سلطان» در کنار این موضوعات که به آنها اشاره کردم، قصه های خانوادگی و اجتماعی غنی تری را به نسبت «سه پنج دو» نشان خواهیم داد که این بخش از داستان می‌تواند خانم ها که علاقه زیادی به فوتبال ندارند را جذب کند و برایشان جالب باشد.
او ضمن اشاره به اینکه برای باردوم به سمت این ژانر رفته است، گفت: طرح ما از قبل آماده بود و تم کلی‌اش هم مشخص بود و بیشتر پیشنهاد خود شبکه بود. ضمن اینکه اساسا کلیت کار منهای موضوع فوتبال، با کار قبلی مان تفاوت دارد. حتی بخش هایی از این سریال کاملا جدی است درست بر عکس سه پنج دو، چراکه به مسائل اصلی تر در حوزه فوتبال پرداختیم.
او درباره اینکه چرا «آخرین سلطان» را به نام سری دوم «سه پنج دو» نام گذاری نکردید، ادامه داد: اصولا به ادامه دار شدن سریال ها اعتقادی ندارم. حتی برای سریال «دردسرهای عظیم» و «آوای باران»هم از ما خواستند تا سری دوم را بسازیم اما قبول نکردیم، چراکه معتقدم سری دوم نمی تواند موفقیت سری اول یک سریال را به دنبال داشته باشد و بیننده را نیز خسته خواهد کرد.
در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند، آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنابراین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر...
امیرحسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، آتش تقی‌پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی، فاطیما بهارمست، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتازی، علیرضا احتشام، بابک جهانگیر، سعید شریف، لادن پروین با حضور رضا توکلی و با هنرمندی مهدی سلوکی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می‌پردازند. آخرین سلطان با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ در این سریال مانند همه سریال‌هایی که درباره فوتبال ساخته می‌شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه‌ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.
از جمله عوامل دیگر این سریال می‌توان به مجری طرح: محمد مناجاتی، نویسنده :سعید جلالی، مدیر تصویربرداری: محمد افسری، تدوین: رضا بهارانگیز، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، مدیر تولید: نعمت الله یمینی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح چهره پردازی : نوید فرح مرزی، مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، آهنگساز: فرزین قره قزلو، منشی صحنه: آرزو قربانی، مشاور ورزشی: محمد رجبی، عکاس: سمیرا بختیاری و روابط عمومی: آیدین نادری اشاره کرد.
انتهای پیام/
   

93/10/11 - 08:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن