تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804352121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«مرگ ماهی» به مراحل نهایی صداگذاری و موسیقی رسید -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
«مرگ ماهی» به مراحل نهایی صداگذاری و موسیقی رسید

فیلم مرگ ماهی


شناسهٔ خبر: 2453573 چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
هنر > سینمای ایران

با پایان تدوین فیلم «مرگ ماهی» به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی، صداگذاری و ساخت موسیقی آن نیز وارد گام‌ نهایی آماده‌سازی برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر شد. به گزارش خبرگزاری مهر، «مرگ ماهی» جدیدترین و متفاوت‌ترین فیلم از کارنامه‌ روح‌الله حجازی است که چندی قبل فیلمبرداری آن در شرق تهران به پایان رسید. همچنین هایده صفی‌یاری و سپیده عبدالوهاب نیز همراه با پیشرفت فیلمبرداری، تدوین همزمان آن را جلو بردند که در نهایت این بخش نیز نهایی و تحویل کارگردان شد.علاوه بر این، صداگذاری و ساخت موسیقی فیلم توسط امیرحسین قاسمی و حامد ثابت از روزهای پایانی فیلمبرداری آغاز شده بود و اکنون به مراحل نهایی خود رسیده است.
فیلم مرگ ماهی
این در حالی است که نسخه بازبینی «مرگ ماهی» تدوین‌ شده همراه با صداگذاری اولیه در موعد مقرر تحویل هیات انتخاب سی و سومین جشنواره فیلم فجر شده بود و پس از آن، روح‌الله حجازی مانند اکثر فیلمسازان حاضر در این دوره جشنواره، زمان خود را صرف بهبود تدوین، صداگذاری، موسیقی و... کرد تا چهارمین فیلم سینمایی‌اش را با بهترین کیفیت روانه بزرگترین رویداد سینمایی کشور در دهه فجر انقلاب اسلامی کند.
فیلم مرگ ماهی
در «مرگ ماهی» از 11 بازیگر بزرگسال برای نقش اصلی استفاده شده است که شامل نيكی كريمی، علی مصفا، طناز طباطبايی، بابك حميديان، ريما رامین‏فر، سحر دولت‌شاهی، بابك كريمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی و با هنرمندی پانته‏آ بهرام و با معرفی مرواريد كاشيان است. كيميا مراديان، مليكا پارسا و حسام رحيمی‌منش هم بازیگران خردسال این فیلم سینمایی را تشکیل می‌دهند.
فیلم مرگ ماهی
میثم میرزایی در حال ساخت یک پشت صحنه از این فیلم پر بازیگر است که عکس‌های منتشر شده هم از این پشت صحنه است. همچنین نخستین عکس‌های رسمی از صحنه‌های پروژه که توسط نويد سجادی‌حسينی ثبت شده است، در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
فیلم مرگ ماهی
در خلاصه داستان فیلم سینمایی «مرگ ماهی» آمده است: «همیشه فکر می‌کردم ماهی‌ها موقع مردن، وقتی لب می‌زنن، یه چیزی می‌خوان بگن که من اونو نمی‌شنوم...»همچنین عوامل تولید فیلم سینمایی «مرگ ماهی» عبارتند از نويسنده: سيدروح‌الله حجازی، مدير فيلمبرداری: محمود كلاری، تدوين: هايده صفی‌ياری و سپيده عبدالوهاب، طراح چهره‌پردازی: مهرداد ميركيانی، طراح صحنه: كامياب امين‌عشايری، طراح لباس: گلناز گلشن، آهنگساز: حامد ثابت، صدابردار: وحيد مقدسی، صداگذار: اميرحسين قاسمی، جلوه‌های ويژه بصری: جواد مطوری، دستيار اول و برنامه‌ريز: علی افشين‌راد، دستيار تهيه: هادی عليمحمدی، مدير توليد: وحيد مشاری، مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی، گرافيست: رضا كهنمويی، دستيار كارگردان: كريم امينی، دستيار سوم: رضا غفارنژاد، منشی صحنه: نائله شريفی، عكاس: نويد سجادی‌حسينی، هدی رستمی، مديرصحنه: رامين غفوری، فيلم پشت صحنه: ميثم ميرزائی، فيلمبردار پشت صحنه: فرهاد فرهنگ، دستيار صحنه: وهاب يحيی‌زاده، دستيار لباس: مينا سليمی، مجريان گريم: مهدی آشناور، محسن صالحی، ياسمن محب اهری، ليلا پرهيزكار، دستياران فيلمبردار: محمد ابراهيميان، اكبر مشكينی، فرزاد نه‌كاخ، سيدناصر ميرخانی، امير ساكی، اميد كائيدی شادگان، مسوول فنی دوربين: مهدی يحيی‌پور، محمدمحسن هادوی، دستيار تدوين: سارا آهنی.سرمايه‌گذاران: بانك پاسارگاد، شركت سرمايه‌گذاری پارس آريان،سيدروح‌الله حجازی، تهيه‌كننده و كارگردان: سيدروح‌الله حجازی.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن