تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802717888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به همراه جدیدترین تصاویر روزهای پایانی «موقعیت خطرناک برای یک شهروند» با قصه رشوه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: به همراه جدیدترین تصاویر
روزهای پایانی «موقعیت خطرناک برای یک شهروند» با قصه رشوه
تله فیلم «موقعیت خطرناک برای یک شهروند» که روز‌های پایانی تصویربرداری را سپری می کند، به احتمال فراوان در شب های پایانی سال از یکی از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

خبرگزاری فارس: روزهای پایانی «موقعیت خطرناک برای یک شهروند» با قصه رشوه



به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس،  تله فیلم «موقعیت خطرناک برای یک شهروند» به کارگردانی سیدمحسن میرحسینی  ماه گذشته درمنزلی حوالی خیابان شریعتی کلید خورد و سپس به شهرک چشمه در دهکده المپیک رسید و بخش‌هایی از کار نیز در فروشگاه شهروند ضبط شده است.
دهکده المپیک، لواسان، بیمارستان عمل و... از جمله دیگر لوکیشن های اصلی این تله فیلم خواهد بود. ضمن آنکه تدوین همزمان توسط حامد رضی نیز در حال انجام است. فهیمه سلیمانی تهیه کننده، نویسنده و بازیگر این تله فیلم درباره تازه‌ترین اثر خود به خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: تاکنون بیش از نیمی از این پروژه جلوی دوربین رفته است و با توجه به قصه این تله فیلم در حال مذاکره با چند شبکه سراسری برای پخش در ایام نوروز هستیم.


وی ادامه داد: این فیلم تلویزیونی کمدی موقعیتی است که ما در آن نگاهی طنز به معضلی اجتماعی داریم. ورود چشم و هم چشمی به زندگی مردم باعث از بین رفتن  خوشبختی و روزمرگی های روزگار باعث شده عشق از زندگی انسان ها رخت بسته و اکثر انسان ها گرفتار خواسته‌هایشان باشند کلیت این اثر را تشکیل می‌دهد.
او درباره نقشی که خود ایفا می‌کند نیز افزود: نقش سوگند را بازی می‌کنم که با پدر شوهرش زندگی می‌کند، او با همسرش پرویز با بازی محمدرضا رضایی درگیر یک اتفاق می‌شود. سوگند نقطه مقابل لادن است و به رغم داشتن یک زندگی ساده بسیار خوشبخت و عاشقانه زندگی می‌کند. سوگند دو بچه دارد و سومین فرزندش نیز در راه است، خانواده‌ای گرم و صمیمی از آنها می‌بینیم. طوریکه میلاد (عباس جمشیدی فر) و لادن (نگین معتضدی) وقتی وارد خانه آنها می شوند غبطه زندگی آنها را می‌خورند.

از بازیگران این تله فیلم می‌توان به عباس جمشیدی‌فر، نگین معتضدی، رضا بنفشه خواه، بهراد خرازی، محمدرضا رضایی، فهیمه سلیمانی، سیدمهدی میرحسینی، امیر توکلیان پور، همراه با هنرمندان نوجوان رونیا حاجی یوسفی و سامیار محمدی اشاره کرد. «موقعیت خطرناک برای یک شهروند» داستان زندگی میلاد را روایت می‌کند که به اصرار همسرش قصد خرید ماشینی گران قیمت را دارد. او برای رسیدن به این هدف به اجبار دست به کار خلاف می‌زند تا اینکه...

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: تهیه کنندگان: فهیمه سلیمانی، سیدمحسن میرحسینی، نویسندگان: فهیمه سلیمانی، علی دلبر (کارگاه فیلمنامه ارغنون فیلم)، مجری طرح: موسسه ارغنون فیلم، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: عقیل تقی زاده، منشی صحنه: مریم شقاقی، مدیر تصویربرداری: رضا طاهرآذر، صدابردار: مسعود شاهوردی، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، طراح گریم: علیرضا باقربیگی، تصویربردار پشت صحنه: فرزانه آراسته، عکاس: آرشام رضایی.
انتهای پیام/

   

93/10/09 - 15:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن