تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806593209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاجر ترکیه‌ای، کف‌زن حرفه‌ای بود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاجر ترکیه‌ای، کف‌زن حرفه‌ای بود
کد خبر: ۴۶۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ - 29 December 2014




مرد شیاد با معرفی خودش به‌عنوان تاجر ترکیه‌ای سد راه افراد در خیابان‌های مختلف تهران می‌شد و به بهانه‌ اینکه می‌خواهد با پول‌های ایرانی آشنا شود دست به کف‌زنی می‌زد.

به گزارش همشهری، نخستين شكايت از اين مرد اواسط مهرماه امسال در كلانتري 126تهران مطرح شد. شاكي كه مرد جواني بود در تشريح ماجرا گفت: صبح امروز در حال بازگشت از بازار ميوه وتره بار بودم كه مردي به طرف من آمد. فارسي را به سختي حرف مي‌زد و معلوم بود كه خارجي است. مي‌گفت كه تازه وارد ايران شده و با پول‌ رايج كشور و همچنين كارت‌هاي اعتباري آشنايي ندارد. من هم براي كمك به او چند اسكناس و تراول چك كه همراه داشتم و به همراه تعدادي كارت عابربانك كه در كيف بود، به او نشان دادم.

اين مرد بعد از اينكه نگاهي به آنها انداخت، همه را پس داد و بعد از كلي تشكر سوار ماشين شد و رفت. من هم به طرف خانه به راه افتادم اما وقتي رسيدم و گوشي‌ام را چك كردم، متوجه چند پيامك بانكي شدم كه از برداشت پول از يكي از حساب‌هايم حكايت داشت. وقتي پيامك‌ها را چك كردم، فهميدم كه در چند مرحله 5ميليون تومان از يكي از حساب‌هايم برداشت شده است. وقتي كارت‌هاي عابربانكم را بررسي كردم ديدم كه يكي از آنها نيست. من رمز آن كارت را رويش يادداشت كرده بودم و همان لحظه به ياد آن مرد خارجي افتادم و فهميدم كه وي هنگام بررسي كارت‌هاي عابربانكم، با ديدن رمز يكي از آنها، آن كارت را سرقت كرده است.

اظهارات مرد جوان نشان مي‌داد كه او در دام يك كف‌زن گرفتار شده است؛ سرقتي تكراري و نخ‌نما كه از سال‌ها قبل در نقاط مختلف كشور رخ داده و هنوز هم ادامه دارد. مأموران همچنين حدس زدند كه تاجر تركيه‌اي يكي از كف‌زن‌هاي سابقه‌دار است كه با معرفي خودش به‌عنوان فردي خارجي، دست به سرقت از مالباخته زده است.

با اين اطلاعات مأموران به چهره‌نگاري مرد سارق پرداختند و با بررسي بانك اطلاعاتي پليس توانستند سارق‌ كف‌زن را شناسايي كنند. او يكي از مجرمان‌ حرفه‌اي و سابقه‌دار به نام مرتضي بود كه سوابق زيادي در كف‌زني داشت. با دستگيري اين مرد، او در جريان بازجويي‌ها علاوه بر سرقت از مالباخته، به ده‌ها سرقت ديگر با همين شگرد در نقاط مختلف تهران اعتراف كرد.

او مدعي شد كه كف‌زني را از سال‌ها قبل از اقوامش آموخته و پس از اينكه به بهانه آشنايي با پول ايراني، تراول‌چك‌هاي طعمه‌هايش را در دست مي‌گرفت با شگردي شبيه تردستي تعداد از آنها را در دست مخفي مي‌كرد و بقيه را به مالباخته‌ برمي‌گرداند؛ بي‌آنكه مالباخته متوجه سرقت شود. سرهنگ گزافي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران با بيان اين خبر گفت: بيشتر سرقت‌هاي اين مرد در شمال تهران صورت گرفته و قاضي پرونده با صدور مجوز انتشار عكس بدون پوشش متهم از شاكيان احتمالي خواسته است به پايگاه چهارم آگاهي مراجعه كنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن