تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 26 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801173943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جذب 80 ميليارد ريال اعتبار كامل تلفيقي طرح‌هاي آبياري تحت فشار سال92 در كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ دي ۱۳۹۳ (۱۲:۳۰ب.ظ)
مديريت شعب بانك كشاورزي: جذب 80 ميليارد ريال اعتبار كامل تلفيقي طرح‌هاي آبياري تحت فشار سال92 در كرمانشاه مديريت شعب بانك كشاورزي استان كرمانشاه گفت: به منظور بهينه شدن مصرف آب و افزايش راندمان در بخش كشاورزي، اين بانك نسبت به جذب كامل اعتبار تلفيقي آبياري تحت فشار در سال 92 به مبلغ 80 ميليارد ريال جهت اجراي سيستمهاي نوين آبياري در بيش از978 هكتار از اراضي كشاورزي استان اقدام كرده است.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ عبدالرضا برزويي افزود: بانك كشاورزي در راستاي وظايف خطير خود به عنوان مهمترين تامين كننده منابع مالي بخش كشاورزي، تامين امنيت غذايي و افزايش توليد محصولات كشاورزي، صنايع تبديلي و سرمايه‌گذاري درامور زيربنايي بخش كشاورزي، همواره يكي از موسسات مالي تخصصي سرمايه در نظام بانكي كشور بوده است.
وي تصريح كرد: اين بانك با استفاده از منابع تخصصي، همواره در راه پيشرفت، آباداني و سرسبزي كشور قدم نهاده و در اين راستا مديريت شعب بانك کشاورزي در استان كرمانشاه با بهره‌گيري از توان تخصصي خود و كليه شعب استان در اجراي اهداف وسياست‌هاي كلي، در حداقل زمان ممكن طي برگزاري جلسات متعدد با مسئولين و با بهره‌گيري از همكاري و همراهي رياست سازمان جهاد كشاورزي و مديريت‌هاي تابعه نسبت به جذب كامل اعتبار مورد نياز اجراي طرح تلفيقي آبياري تحت فشاردر سال 92 اقدام نموده است.
مديريت شعب بانك كشاورزي استان كرمانشاه با تقدير و تشکر از همکاري و مساعدتهاي سازمان جهادکشاورزي اين استان در جذب اعتبارات و تسهيلات تخصيص يافته به بخش کشاورزي استان يادآورشد: با تامين اعتبار مورد نياز سطحي بيش از 978 هكتار از اراضي زراعي و باغي استان تحت پوشش شبكه آبياري باراني و قطره‌اي قرار گرفته است.
برزويي در پايان ابراز اميدواري کرد: با اجراي اينگونه طرحها گامي مهم در جهت توسعه اراضي زراعي و باغي، افزايش بهره‌وري مصرف آب، حفظ و حراست از ذخاير آبي استان برداشته شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن