تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح ترسیب کربن در بیابان اسفراین سه میلیارد ریال اعتبار جذب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح ترسیب کربن در بیابان اسفراین سه میلیارد ریال اعتبار جذب کرد بجنورد- ایرنا - مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری خراسان شمالی گفت: سه میلیارد ریال اعتبار استانی برای طرح ترسیب کربن در بیابان های اسفراین اختصاص یافت.


به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی این اداره کل در روز پنجشنبه،
"موسی صابری" اظهار کرد: این میزان اعتبار برای برگزاری کارگاه های آموزشی برای اهالی منطقه، تهیه طرح مطالعاتی و حفاظت و قرق طرح های بین المللی هزینه خواهد شد.
وی افزود: مدت زمان اجرای این طرح هفت سال است که در این مدت از محل استانی 20 میلیارد ریال به این طرح اختصاص خواهد یافت و به همین میزان اعتبار ملی نیز جذب خواهد شد.
وی گفت: طرح ترسیب کربن در 28 روستا با جمعیت بیش از شش هزار نفر با محوریت توسعه روستایی در سطح 126 هزار هکتار با مشارکت مردم محلی اجرا خواهد شد.
وی افزود: طرح تشکیل شرکت تعاونی صندوق های خرد اعتباری، آموزش دوره های اشتغال و اعطای وام های اشتغال به اهالی روستاها از محل اعتبارات جمع آوری شده خود اهالی و کمک های مالی حاصل از اجرای طرح های احیایی و اصلاحی بیابان زدایی و کمک های سازمان ملل (یو ان دی پی) است.
به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی یک میلیون دلار اعتبار بین المللی برای اجرای طرح ترسیب کربن در بیابان های اسفراین اختصاص یافته است.
این طرح با مشارکت دفتر عمران سازمان ملل متحد اجرا می شود که در زمان بندی پنج ساله، هر سال 200 هزار دلار برای اجرای این طرح هزینه خواهد شد.
آموزش روستاییان، اجرای طرح های اشتغال صنایع دستی، سپردن اجرای طرح ها به مردم، استعدادیابی برای اجرای طرحهای کشاورزی از جمله کشت پسته و زعفران، اجرای طرح های دامپروری از جمله شترداری و کشت علوفه از برنامه های این طرح است.
گستره حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی دو میلیون و 33 هزار و 36 هکتار است که از این وسعت یک میلیون و 400 هزار هکتار مرتع، بیش از 183 هزار هکتار بیابان و 434 هزار و 550 هکتار جنگل است.ک/1
7184/330


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن