تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801487523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 60 میلیارد ریال اعتبارات پژوهشی برای مازندران جذب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 60 میلیارد ریال اعتبارات پژوهشی برای مازندران جذب شد پایگاه خبری مازند نومه به نقل از مدیرکل آموزش و بژوهشی مازندران نوشت: بیش از 65 میلیارد ریال اعتبارات پژوهشی جذب کرده ایم.


به این پایگاه خبری به نقل از لطف الله آجدانی نوشت: با استقرار دولت تدبیر و امید و با حضور دکتر ربیع فلاح در مسند استانداری مازندران و مسئولیت بنده در دفتر آموزش و پژوهش استانداری از بهمن 1392 تاکنون، اتفاقات خوب و بزرگی در مازندران شکل گرفته است که بعضی از آنها در سطح کشور بی نظیر است.
دفتر آموزش و پژوهش استانداری در کمتر از یکسال پس از استقرار دولت تدبیر و امید و استاندار مازندران موفق به جذب بیش از شش میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبارات پژوهشی در استان شده است. در حالی که این رقم در سال مشابه پیشین کمتر از 3 میلیارد تومان بود.
تعداد پژوهشگران عضو سامانه پژوهش استان مازندران از سال 1389 تا بهمن 1392 کمتر از 1200 نفر بود که پس از استقرار دولت تدبیر و امید و در کمتر از یکسال این تعداد به بیش از 2200 نفر افزایش یافته است.
پس از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی ایران، دفتر آموزش و پژوهش با رویکرد حمایتی استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، موفق به تدوین و تصویب نخستین طرح جامع پژوهشی در مازندران شد.
مکانیزه کردن سامانه پژوهشی استان به عنوان پایلوت کشوری، برگزاری نخستین تالارهای گفت و گوی تخصصی در مازندران، برگزاری نخستین جشنواره ملی مازندران پژوهی و نخستین جایزه ملی کتاب سال مازندران شناسی، تنها بخشی از موفقیت ها و برنامه های اجرایی و در دست اجرای اداره کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران در دولت تدبیر و امید و باحضور مدیریتی دکتر ربیع فلاح است.
* گوش شنوا برای شنیدن ادعاها و نقدهای منتقدان دارم
اینکه بعضی ها می گویند اصلاً از عملکرد ربیع فلاح استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران راضی نیستند و مدعی می شوند که در مازندران هیچ تغییراتی به وجود نیامده است، نظر شخصی آنان است و معتقدم این گونه ادعاها اگر نگوییم ریشه در غرض و مرض دارد، در خوشبینانه ترین حالتش شبیه یک شوخی است. شوخی ای که نمی توان و نباید آن را جدی گرفت.
من از نقد استقبال می کنم و گوش شنوا برای شنیدن ادعاها و نقدهای منتقدان دارم و نقد سالم را ضرورتی برای اصلاح و پیشرفت می دانم و در همان حال زبان گویا برای پاسخ دادن و توضیح عملکرد حوزه مدیریتی خود در جایگاه یکی از مدیران دولت تدبیر و امید در مازندران و نقد و پرسش از عملکرد منتقدان دارم. اهل نقد و نظر و میزگرد و مناظر برای پاسخگویی و پرسش گری هستم. از نقد سالم استقبال می کنم، ولی به هیچ کس اجازه تخریب و تضعیف دولت تدبیر و امید را که منتخب اکثریت مردم و مورد حمایت مقام معظم رهبری است، نخواهیم داد.
این ادعا که در زمان استانداری دکتر ربیع فلاح هیچ تغییراتی در استان به وجود نیامده است، از مقوله ی ادعاهای پرشور اما بی اساسی است که با نقد منصفانه و عالمانه فاصله دارد. تاکید می کنم عملکرد مدیران استان خالی از امکان پاره ای انتقادات و ضعف ها نیست، اما نمی توان دستاوردهای ارزشمند استانداری دولت تدبیر و امید در مازندران را در بسیاری از حوزه های مختلف نادیده گرفت.
*با دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها و امور اجرایی مخالفم
من توأمان به ضرورت مشورت و تعامل با نمایندگان محترم مجلس و ضرورت رعایت اصل تفکیک قوا معتقدم. اینکه بعضی از نمایندگان محترم مجلس ممکن است بخواهند ذیل عنوان مشورت و تعامل، مطالباتی را از دولت و مدیران اجرایی داشته باشند که با روح مشورت و مفهوم تعامل مغایر و با اصل تفکیک قوا ناسازگار و از صلاحیت قانونی آنان خارج و فراتر باشد، نمی پذیرم.
با تأکید بر ضرورت تعامل با نمایندگان محترم، با دخالت آنان در عزل و نصب ها و امور اجرایی فراتر از حق نظارتی و قانونگذاری آنان مخالفم. قانون هم به آنها چنین اجازه ای را نمی دهد و من هم از جنس مدیرانی هستم که تسلیم فشارهای غیرقانونی و فرا قانونی نخواهم شد و این گونه فشارها به دولت تدبیر و امید را مخالف مصالح نظام و منافع ملی می دانم.
اگر کسی با اهرم های فشار غیرقانونی و فراقانونی با هدف باج خواهی بخواهد به سراغ حوزه مدیریتی بنده بیاید تردید نکند که آدرس را به او اشتباه داده اند.ک/1
621/608


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن