تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802352025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فازنخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران به 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فازنخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران به 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد نوشهر - ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت : فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران با تامین 500 میلیارد ریال اعتبار تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، سردار " عبد الله ملکی " روز پنجشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر، در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار داشت: با توجه به اهمیت نشر فرهنگ دفاع مقدس که بیانگر ایثار، مقاومت و حماسه مردم انقلابی ایران برای نسل آینده ساز است ، همه مسوولان استانی در تلاش هستند تا با تامین اعتبار لازم فاز نخست این مجموعه منحصر بفرد تا دو سال آینده در ساری به بهره برداری برسد.
وی تصریح کرد: با پی گیری های صورت گرفته و جلسه ای که با معاونت راهبردی ریاست جمهوری داشته ایم، ردیف بودجه ملی برای احداث این مجموعه تعیین و برقرار خواهد شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران خاطرنشان کرد: نزدیک به 13 هکتار زمین برای احداث این طرح درنظرگرفته شده که با تلفیقی از تکنولوژی روز و هنر همه آثار دفاع مقدس بویژه نقش لشگر 25 کربلا در عملیات والفجر هشت که با ایجاد دو خط اروند و خط فاو در دو طرف رودخانه تجن ساری به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره عکس در استان افزود: بزودی فراخوان در این رابطه اعلام خواهد شد، تا علاوه بر جمع آوری عکس های رزمندگان دفاع مقدس که بیش از سه میلیون قطعه پیش بینی می شود که برگزیده های این فراخوان در کتاب فاخرعکس مازندران چاپ می شود به منتخبین این فراخوان نیز در برنامه اختتامیه در سوم خرداد سال 94 جوایز نفیسی پرداخت می شود.
ملکی از برگزاری جشنواره خاطره و همایش یاد یاران جنگل به یاد حدود یکصد شهید که از سال 59 تا 63 در جنگل های مازندران به شهادت رسیدند در روز دوم بهمن خبر داد و گفت: فراخوان این همایش صورت گرفته تا با حضور 700رزمنده جنگل در آمل انجام شود و خاطره این شهدا در قالب کتاب ارزشمندی چاپ شود.
وی با اشاره به موضوع مذاکرات هسته ای افزود: گروه مذاکره کننده با تدابیر و رهنمودهای رهبری و تلاش فراوان به دنبال اجرایی کردن اهداف انقلابی کشور هستند و در این راستا برغم فشارهای زیاد حاکم بر این مذاکرات با صبوری و مقاومت بر حق مسلم که بهره برداری از انرژی هسته ای تاکید دارند.
ملکی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی با پشتیبانی از انقلاب در تمامی مراحل و پیروی از رهنمودهای رهبری موجب وحشت دشمنان شده اند که ضامن موفقیت های نظام اسلامی نیز همین حمایت های مردمی است.
وی با اشاره به انتخاب یک نفر رابط برای حفظ آثار دفاع مقدس در تمامی شهرستان های مازندران ، افزود: این افراد با برنامه ریزی و فراهم کردن امکانات لازم و حمایت مسوولان شهرستانی به دنبال راه اندازی یک مجموعه برای معرفی دفاع مقدس هستند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران همچنین اعلام کرد: در یک دوره دو تا پنج ساله بیش از یکصد عنوان کتاب فاخر در 20 سر فصل با موضوع تاریخ شفاهی رزمندگان اسلام و نقش نیروهای بسیجی و مردم مازندران در مراحل و مکان های مختلف دفاع مقدس به مردم تقدیم خواهد شد.ک/3
1295/1535/1654


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن