تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802888295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل پروژه های نیمه تمام دولت گذشته در مازندران 12 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار اعلام کرد : تکمیل پروژه های نیمه تمام دولت گذشته در مازندران 12 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد نوشهر - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: 12هزار میلیارد ریال برای اتمام پروژهای نیمه تمام دولت دهم در مازندران نیاز است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "علیرضا یونسی" روز پنجشنبه درجلسه شورای اداری شهرستان نوشهر، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود کشور 25 درصد از بودجه سال گذشته مازندران تامین شد و از طرفی دیگر 12 هزار میلیارد ریال نیز برای اتمام پروژهای نیمه تمام دولت دهم درمازندران نیاز است.
وی تصریح کرد: برغم این وضعیت ده ها میلیارد ریال نیز برای جبران خسارت بحران برف و سیل بر بودجه استان افزوده شد، ولی اعتقاد ما بر این است که در شرایط سخت کار کردن هنر است.
او ادامه داد: برخی از مردم در شرایط سخت اقتصادی به سر می برند و دولت در این راستا با تمام توان تلاش می کند تا در جهت آرامش و آسایش مردم گام برداشته شود و در این زمینه نیز از تجربه صاحب نظران و کارشناسان دلسوز بهره می برد.
یونسی خاطرنشان کرد: مردم غیور مازندران پیشینه خوبی در رابطه با مشاهیر و برپایی حکومت شیعه دارند و امروز نیز در حوزه های مختلف اقتصادی، ورزشی و سیاسی از سهم بسزایی در کشور برخوردارند که کسب شش مدال طلا در بازی های آسیایی و جذب میلیون ها گردشگر از داخل و خارج از کشور از آن جمله است.
وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 ، اظهار داشت: نمایندگان دولت تدبیر و امید به عنوان سربازان کشور که با هدایت رهبری گام بر می دارند، تمام تلاش خود را خواهند کرد از این مذاکره، پیروز بیرون بیایند و از حق و حقوق ملت آزاده ایران پاسداری کنند.
معاون استاندار مازندران گفت: از تمامی 22 فرماندار شهرستان مازندران خواسته ایم که هم جهت با سیاست های دولت از تمامی ظرفیت های موجود در استان بدون در نظر گرفتن جناح و گروه در جهت توسعه و آبادانی استان بهره ببرند و علاوه بر ایجاد فضای با نشاط و امید در شهرستانها در چارچوب قانون پذیرای انتقادهای سازنده نیز باشند.
یونسی اظهار داشت: برای نخستین بار در 10 سال گذشته ما شاهد کاهش سرقت، نزاع، درگیری دستجمعی و تجاوز به عنف بوده ایم که با برنامه ریزی و اتخاذ تدابیر مهم در پی افزایش بیش از پیش فضای مطلوب در مازندران هستیم.
وی تصریح کرد: با کارعلمی و کارشناسی شده به 29 محله آلوده تا پایان امسال برخورد خواهیم کرد و در این رابطه همچون محله عباس آباد نکا که از 100 درصد آسیب پذیری به 10 درصد کاهش یافت، معتادین به کمپ، بیماران به بیمارستان ها و افراد نیازمند نیز به بهزیستی و کمیته امداد معرفی خواهند شد و از طرفی دیگر در این محله های شرایط بهداشتی و زیر ساخت های شهری بهبود خواهد یافت و پارک و سالن ورزشی نیز ساخته خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مدرن ترین و مجهزترین پایگاه های ترک اعتیاد کشور در قاجارخیر ساری واقع است که معتادین به صورت مجانی به مدت سه تا شش ماه زیر نظر کادر ویژه علاوه بر درمان ، آموزش حرفه ای نیز خواهند دید.
او افزود: در حوزه فرهنگی، گسترش یادواره شهدا اولویت نخست ما در مازندران است و بنا داریم در هر 22 شهرستان یک هفته به عنوان هفته فرهنگی تعیین و با زبان هنر و علمی و شیوه های گوناگون در جهت شکوفایی فرهنگی جامعه حرکت کنیم.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به موهبات الهی این استان و ظرفیت های خدادادی موجود در آن، گفت: بیش از 20 میلیون گردشگر بدون پرداخت هیچ هزینه تبلیغاتی امسال به مازندران سفر کردند و ما به دنبال آن هستیم و قابلیت آن را نیز داریم که با افزایش ساز و کارهای بهره وری در نقاط مختلف مازندران بتوانیم از لحاظ درآمدی خودکفا باشیم.ک/2
1295/1535/1654


22/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن