تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798492579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل ساختمان نیمه تمام دانشگاه آزاد بهشهر،نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تکمیل ساختمان نیمه تمام دانشگاه آزاد بهشهر،نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است ساری – ایرنا – رییس دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر گفت : تکمیل ساختمان نیمه تمام و در دست احداث این واحد دانشگاهی ، نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است .


"اسدالله مهرآرا " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : متاسفانه در سال های گذشته ، ساختمان جدید این واحد با زیربنای 10 هزار متری ساخته شد که مشخص نبودن ردیف بودجه ای برای اجرای این طرح بزرگ عمرانی ، موجب تاخیر در پرداخت اقساط بانکی و بدهکار شدن دانشگاه شد .
وی بیان کرد : تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال تسهیلات برای ساخت ساختمان این دانشگاه هزینه شد و همچنان بخش عمده ای از مراحل تکlیل و بهره برداری آن باقیمانده که دانشجویان و اساتید مجبورند این مشکلات را تحمل کنند .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر افزود : این مرکز آموزش عالی به دلیل ناتوانی در تامین هزینه ها و معوقه شدن بیش از 10 میلیارد ریال اقساط بانکی ، در زمره دانشگاه های زیان ده قرار گرفته که خارج شدن از این روند نامطلوب نیازمند حمایت هر چه بیشتر مسوولان شهرستانی و استانی است .
مهرآرا ادامه داد : علاوه بر معوقه شدن این مبلغ ، از چند ماه آینده ، اقساط چند بانک دیگر نیز آغاز می شود که همراهی بانک ها با دانشگاه و ایجاد تاخیر در بازپرداخت اقساط ، کمک بزرگی به احیا مجدد این موسسه آموزشی خواهد کرد .
وی گفت : یکی از راه هایی پیش بینی شده تامین هزینه ها در دانشگاه های آزاد ، دریافت شهریه از دانشجویان است که به دلیل کاهش سراسری تعداد دانشجو، این واحد دانشگاهی با افت شدید تعداد دانشجو و به دنبال آن ، کاهش درآمدها مواجه شد .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر بیان کرد : با همراهی مسوولان شهرستانی و موافقت دانشگاه آزاد کشور، مجوز ارائه چند رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد اخذ و این دانشگاه از ترم دوم تحصیلی سال جاری ، در این مقطع نیز دانشجو پذیرش می کند .
مهرآرا اظهار کرد : علاوه بر آن ، تلاش فراوانی برای راه اندازی مقاطع تحصیلی دکتری در دانشگاه آزاد بهشهر انجام شد که به احتمال فراوان و در آینده بسیار نزدیک ، آموزش های لازم برای این مقطع نیز در این واحد آموزشی ارائه خواهد شد .
وی افزود : علاوه بر راه اندازی مقاطع جدید تحصیلی، دانشگاه آزاد بهشهر دارای زمین ها و املاکی در بهشهر است که با اجاره دادن آن ها به اشخاص و همچنین کشت محصول در زمین 10 هکتاری متعلق به دانشگاه، به دنبال ایجاد درآمدهای جدید و پایدار برای دانشگاه هستیم .
رییس دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر به ایجاد رشته های جدید مقطع کارشناسی این دانشگاه اشاره کرد و گفت : با توجه به استقرار بندر امیرآباد و شرکت های نفتی در ساحل بهشهر، رشته های مرتبط با این صنایع نیز راه اندازی و از این طریق تلاش می کنیم ، کارشناسان مورد نیاز این صنایع را از میان افراد بومی آموزش و در اختیار این واحدهای بزرگ صنعتی قرار دهیم .
مهرآرا ادامه داد : یکی از برنامه های مهم این دانشگاه ، برقراری ارتباط بیشتر میان حوزه علمیه و ایجاد رشته های تحصیلی میان رشته های مشترک با آن است که امیدواریم این برنامه ها ، مورد استقبال طلاب علوم دینی شهرهای استان به خصوص شرق مازندران قرار بگیرد .
وی به عزم جدی این دانشگاه برای تقویت تشکل های دانشجویی اشاره کرد و گفت : متاسفانه تاکنون زمینه مناسب برای راه اندازی این تشکل ها در دانشگاه آزاد بهشهر فراهم نشد اما بدون تردید این گروه ها که می توانند بازوان قدرتمند دانشگاه برای پیشبرد اهداف فرهنگی باشند ، به زودی تقویت و گسترش خواهند یافت . ک/3
7331/506


20/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن