تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805788648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خریداری 12 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه ملایر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خریداری 12 میلیارد ریال تجهیزات آزمایشگاهی در دانشگاه ملایر ملایر-ایرنا-رییس دانشگاه ملایر از اختصاص 12 میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی در این دانشگاه خبر داد.


به گزارش ایرنا "بهمن امانی" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: خرید این تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فضای پژوهشی و آزمایشگاهی دانشگاه ملایر است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر، ارزش تقریبی تجهیزات و امکانات موجود در دانشگاه ملایر 100 میلیارد ریال است که در آزمایشگاه ها و کارگاه های این دانشگاه در دسترس دانشجویان است.
وی همچنین از افتتاح سالن آمفی تئاتر این دانشگاه خبر داد و افزود: عملیات اجرایی سالن آمفی تئاتر دانشگاه ملایر با زیربنای حدود دو هزار مترمربع، در دو طبقه از سال 87 آغاز شده و شامل یک سالن اصلی با ظرفیت 500 نفر، سالن جانبی به ظرفیت 200 نفر و یک سالن کنفرانس با ظرفیت 80 نفر است.
امانی ادامه داد: این پروژه به دلیل عدم تحقق به موقع اعتبارات و همچنین اولویت بندی پروژه های دانشگاه ملایر با توجه به نیازهای ضروری مقاطع مختلف زمانی، تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی بیان داشت: با توجه به پیشرفت های مطلوب پروژه آمفی تئاتر در ماه های اخیر و در صورت تخصیص اعتبارات لازم، پیش بینی می شود این پروژه تا بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.
دکتر امانی افزود: با توجه به عقد قرارداد دکوراسیون توسط پیمانکار طرح، تاکنون زیرسازی دکوراسیون در سالن اصلی به اتمام رسیده و در حال حاضر نیز پوشش های سقف برای اجرا آماده شده است.
وی ساخت دانشکده معارف اسلامی با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال و مشارکت خیرین در ساخت این پروژه با تقبل نیمی از هزینه های ساخت و احداث ساختمان کتابخانه مرکزی دانشگاه با زیربنای چهار هزارو 500 مترمربع را از دیگر پروژه های مهم و در حال ساخت این دانشگاه برشمرد و گفت: بزودی این پروژه ها به مرحله بهره برداری خواهند رسید.
رییس دانشگاه ملایر همچنین از آغاز دور چهارم همایش های ملی این دانشگاه خبر داد و اظهار کرد: به توجه به برگزاری موفق سه دوره همایش های ملی در سال های گذشته، چهارمین دوره این همایش ها از دیماه امسال در این دانشگاه آغاز می شود.
امانی ادامه داد: هر سال هفت همایش ملی با هدف رفع مشکلات و ارایه راهکارها با استفاده از تجربیات اساتید و دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه ملایر برگزار می شود که در دور چهارم، به منظور ارتقای سطح کیفی همایش ها از اساتید برجسته خارج از کشور به عنوان سخنران ویژه دعوت خواهد شد.
وی کنفرانس ملی مهندسی عمران، علوم و تکنولوژی های نوین مواد، مهندسی مواد، فضای سبز، مرتع، آبخیزداری و جنگل، مدیریت و آموزش و همایش ریاضیات و کاربردهای آن را از جمله عناوین همایش های ملی این دانشگاه در دور چهارم عنوان کرد.
امانی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، معاونت پژوهشی و فناوری این دانشگاه پیگیری های لازم را برای اخذ مجوزهای مربوط به برگزاری همایش هایی در سطح ملی و بین المللی از وزارت علوم و درج آن در گواهی های صادره را به عمل آورده است.
وی گفت: طی سه سال گذشته دانشگاه ملایر 23 همایش ملی با موضوعات مختلف را با موفقیت برگزار کرده که با استقبال بی نظیر اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان سراسر کشور مواجه بوده است.
وی در عین حال تربیت یک هزارو 600 حافظ قرآن و کسب رتبه برتر فرهنگی طی دو سال متوالی، قبولی 80 درصدی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد، اخذ مجوز 9 مجله علمی، پژوهشی و فرهنگی، اجرای پنج دوره ترم تابستانی و جذب 150 نفر از اساتید در مقطع دکترا برای تدریس را از دیگر موفقیت های این دانشگاه برشمرد.
امانی کسب این موفقیت ها را حاصل وحدت، تلاش و مدیریت جهادی اساتید و کارکنان دانشگاه دانست و بیان داشت: در حال حاضر، شش هزار دانشجو در 70 رشته تحصیلی تا مقطع دکترا در دانشگاه ملایر مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه در سال های اخیر توانسته از نظر رشد و توسعه در بین دانشگاه های معتبر کشور قرار گیرد.
دانشگاه ملایر در چهار کیلومتری محور ملایر-اراک واقع شده است.
7528/576


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن