تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در راه خدا از ملامت و نكوهش ملامتگران نترس.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815701005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صرف هزينه در هلال احمر مصداق پس‌انداز براي کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ دي ۱۳۹۳ (۹:۵۴ق.ظ)
صرف هزينه در هلال احمر مصداق پس‌انداز براي کشور است نماينده مردم اراک، خنداب و کميجان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تلفات جاني در بلايا و حوادث، تأکيد کرد: صرف هزينه در حوزه امداد و نجات، مصداق پس‌انداز و ذخيره براي آينده کشور است.
به گزارش خرگزاري موج، محمدحسن آصفري با حضور در جلسه‌ شوراي اداري جمعيت هلال احمر استان مرکزي، اظهار کرد: در سال‌هاي اخير جمعيت هلال احمر اين استان بدون حاشيه به انجام مأموريت خود پرداخته است.
وي با اشاره به اينکه ايران با انواع حوادث طبيعي و غيرمترقبه از قبيل سيل و زلزله مواجه است، افزود: کشور ما بر روي گسل‌هاي عظيمي قرار دارد و حوادث غيرقابل پيش‌بيني بسياري همواره در کمين هستند؛ براين اساس، نکته‌ قابل توجه کسب آمادگي لازم در برابر هرگونه رخداد است.
عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: اگر انسان‌ها در هر شرايطي از آمادگي لازم و کافي در برابر وقوع حوادث برخوردار باشند، مي‌توانند از بروز خسارات و تلفات احتمالي جلوگيري کرده و يا آن را کاهش دهند.
اين مقام مسوول، خدمت‌رساني و انجام وظيفه‌ به موقع جمعيت هلال احمر استان مرکزي در مواقع بحراني را فارغ از هرگونه نگاه سياسي دانست و يادآور شد: کار و فعاليت در اين جمعيت نشانه‌ عشق و ايثارگري نسبت به همنوع است و اين روحيه‌ خداپسندانه را مي‌توان با به کارگيري افراد بيشتر در اين نهاد ارزشمند، گسترش و بهبود بخشيد.
آصفري به فعاليت‌هاي مؤثر جمعيت هلال احمر استان مرکزي در خدمت‌رساني و انجام اقدامات امدادي در مناطق مختلف کشور آفريقا و زلزله‌ سال گذشته‌ کشور ترکيه و همچنين ارائه‌ کمک‌هاي امدادي به مردم منطقه‌ سومالي که در کمترين زمان ممکن صورت پذيرفت، اشاره و اذعان کرد: اين موارد نشان از حضور پررنگ جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران در زمينه‌ خدمت‌رساني به جوامع بشري دارد.
نماينده مردم اراک، خنداب و کميجان در خانه ملت حفظ آمادگي را مهم‌ترين مسئله در برخورد با حوادث عنوان و بيان کرد: با توجه به نرم‌افزاري شدن جوامع و حرکت بشر به سمت دستيابي به امکانات بيشتر، ما نيز بايد دانش خود را در هر زمينه به روز رساني کرده و آمادگي خود را در برابر حوادث تقويت کنيم.
وي به فراگير ساختن آموزش در مدارس، دانشگاه‌ها و مکان‌هاي عمومي اشاره کرد و افزود: انجام اين امر مهم تنها با کمک جمعيت هلال احمر ميسر نمي‌شود، بلکه نيازمند همکاري رسانه‌ها و مطبوعات در زمينه‌ گسترش آموزش‌هاي امدادي است.
آصفري با تاکيد بر اينکه دستگاه‌ها و وزارت راه و شهرسازي بايد موضوع مقاوم‌سازي روستا‌ها را جدي بگيرند، اذعان کرد: در استان مرکزي مناطق حاشيه نشين بسياري وجود دارد که با عدم مقاوم‌سازي روبروست و اگر زماني در اين مناطق زلزله رخ دهد، تلفات جبران‌ناپذيري را به‌ همراه خواهد داشت.
وي عنوان کرد: در بعضي از مناطق حاشيه‌نشين استان امکان ورود خودروي امدادي در زمان وقوع حوادث در داخل کوچه‌ها و معابر وجود ندارد، بنابراين بايد اين مناطق را توانمند کرد.
آصفري يکي از معضلات استان مرکزي را عدم جانمايي مکاني جهت استقرار مردم در زمان بروز حوادث تلقي کرد و گفت: متأسفانه در حال حاضر مکاني براي استقرار مردم به هنگام وقوع حوادث وجود ندارد و اين مشکل بايد هرچه سريع‌تر رسيدگي شود.
وي بررسي آمادگي دستگاه‌هاي اجرايي در مواقع بحران و بروز حوادث را مهم دانست و تاکيد کرد: هر پبشنهادي که از سوي دولت براي بودجه‌ در ارتباط با بحث امداد و نجات مطرح مي‌شود، از نظر مجلس با مخالفتي روبرو نيست و در بودجه‌ي امسال نيز نگاه مثبتي نسبت به اين قضيه وجود دارد.
در ادامه مرتضي سليمي، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان مرکزي نيز به ارائه‌ گزارشي از عملکرد فعاليت سه ساله خود از قبيل آموزش ۵۰ هزار دانش‌آموز و ۱۰ هزار دانشجو، برگزاري ۸ دوره مديريت بحران براي مديران و مسوولان اجرايي استان و مواردي از اين قبيل اشاره کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن