تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798563072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک میلیون نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک میلیون نفر عضو سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور هستند زاهدان- ایرنا- رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: افزون بر یک میلیون داوطلب در سراسر کشور عضو این سازمان هستند.


دکتر "وحید قبادی دانا" در سفر به زاهدان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد از سن پنج تا 29 سالگی در قالب کانون های مختلف از جمله کانون غنچه های هلال در مراکز پیش دبستانی و مهدهای کودک، کانون های دانش آموزی و دانشجویی، طلاب، روستایی و آزاد فعالیت دارند.
وی اظهار داشت: اعضای جمعیت جوانان هلال احمر کشور همواره در حال فراگیری آموزش در زمینه فعالیت های عام المنفعه امدادی و بشر دوستانه در سطح کشور هستند.
وی با بیان این که جوانان عضو این سازمان برنامه های مختلفی را اجرا می کنند افزود: یکی از مهمترین برنامه های موفق این سازمان در سالجاری ساماندهی تیم های سحر به منظور حمایت های مختلف روانی در زمان حوادث و بلایا است بطوری که 31 تیم در 31 استان کشور متشکل از 800 نفر از جوانان دانشجو یا دانش آموخته رشته های علوم اجتماعی جامعه شناسی و مدیریت امداد و سوانح تشکیل شده است.
رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: یکی دیگر از برنامه های این سازمان در سالجاری راه اندازی کانونهای دانش آموزی غیر فعال است که در این زمینه تفاهم نامه ای با سازمان آموزش و پرورش امضا شده است.
قبادی دانا با بیان این که سازمان جوانان هلال احمر نگاه ویژه ای به سیستان و بلوچستان دارد، افزود: در همین زمینه این سازمان در حال برنامه ریزی برای احداث اردوگاه فرهنگی، آموزشی و امدادی در سیستان و بلوچستان است تا جوانان این استان آموزش های لازم را در زمینه کمک های امداد، اولیه و بشر دوستانه فراگیرند.
وی ادامه داد: همچنین این سازمان درصدد تجهیز و استفاده بهینه از ظرفیت مجتمع های دانش آموزی سه شهرستان سراوان، زابل و ایرانشهر است که در این زمینه ضمن افزایش اعتبار سرانه دانش آموزان این مجتمع ها، با همکاری موسسات آموزشی خوب کشور سطح آموزشی دانش آموزان این مجتمع ها ارتقا خواهد یافت.
وی راه اندازی زمین های چمن مصنوعی در سه شهرستان سیستان و بلوچستان را از دیگر اقدامات این سازمان در استان ذکر کرد و افزود: این اقدام در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر توجه به ورزش جوانان و همچنین نداشتن مراکز فعالیت و اجتماع برای جوانان در برخی شهرستان های این استان صورت می گیرد.
وی گفت: هفته آینده برای پیشگیری از اعتیاد دوره های آموزشی برای شماری از مربیان این سازمان در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد که مربیان شرکت کننده در این دوره ها نیز به 20 مربی دیگر در استان آموزش می دهند و این آموزش ها به صورت آبشاری ادامه خواهد داشت.
وی گفت: از آنجایی که اردوها یک محمل برای آموزش اعضای جوانان عضو جمعیت هلال احمر هستند از این رو یک سهمیه اردویی برای 14 شعبه، 14 شهرستان استان درنظر گرفته شد که با برنامه ریزی استانی هر شعبه یک اردوی 80 نفره را برگزار می کند.
وی تصریح کرد: همچنین یک اردوی 350 نفره استانی با مشارکت سازمان جمعیت هلال احمر استان و حمایت مالی این سازمان پیش بینی شده که در آن اعضای فعال کانون های مختلف جوانان اعم از طلاب، روستایی و دانشجویی در ارودگاه بندر انزلی شرکت خواهند داشت.
7316 / 653


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن