تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815460585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشهد شهري هميشه زنده و پويا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۲۳:۷ب.ظ)
مشهد شهري هميشه زنده و پويا است مدير روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري مشهد گفت: مشهد شهري هميشه زنده و پويا است که فعاليت شبانه‌روزي در آن جريان دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهدي رضوي‌ کيا با اشاره به پخش تيزر تبليغاتي يکي از شرکت‌هاي بزرگ از شبکه‌هاي سيماي جمهوري اسلامي ايران گفت: متاسفانه مدتي است که يکي از شرکت‌هاي بزرگ با پخش يک تيزر تبليغاتي از شبکه‌هاي تلويزيوني درصدد القا کردن سوت و کور بودن و عدم سرزندگي و جريان داشتن کار و فعاليت اقتصادي و ساختماني در مشهد است.
وي افزود: در مشهد به واسطه وجود بارگاه منور رضوي، هميشه زندگي و فعاليت جريان دارد و به همين سبب اين شهر مورد توجه زائران و مجاوران براي مشارکت در فعاليت‌هاي اقتصادي و سرمايه‌گذاري است.
مدير روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري مشهد اين تيزر تبليغاتي شرکت مورد نظر را فاقد صحت و بر خلاف جريان کار و زندگي در مشهد دانست و تصريح کرد: هم اکنون تعداد زيادي پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري در مشهد به صورت شبانه‌روزي در حال انجام است که تعدادي از اين پروژه‌ها نيز متعلق به شهرداري مشهد بوده و از سرعت و پيشرفت قابل توجهي برخوردار است.
رضوي‌کيا با انتقاد از پخش اين آگهي تبليغاتي از شبکه‌هاي سيما عنوان کرد: از بازرگاني صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران درخواست کرده‌ايم تا پخش اين تيزر تبليغاتي شرکت مورد نظر به اين دليل که مشهد را شهري مرده معرفي مي‌کند و امکان دارد باعث کاهش تمايل سرمايه‌گذاران براي فعاليت در اين شهر گردد، متوقف شود.
وي تاکيد کرد: شهرداري مشهد اين شرکت را مورد پيگرد قانوني قرار داده و اين موضوع را از طريق مراجع قانوني دنبال خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن