تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815420513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صفر وفات بهترين بنده خدا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۲۳ب.ظ)
صفر وفات بهترين بنده خدا است فرمانده انتظامي استان لرستان در پيامي فرا رسيدن سالگرد وفات نبي مكرم اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبي (ع) و امام رضا (ع) راتسليت گفت.
به گزارش خبرگزاري موج، "محمد قنبري" دراين باره بيان داشت: پيامبر اکرم (ص)، حضرت زهرا (س) و دوازده ستاره درخشان آسمان ولايت و امامت، پيشوايان ديني مسلمانان هر يک نمونه و الگوي انساني کامل اند که از برکات و فيوضات آن بهر ه ها مي توان برد و بيشترين انوار مهر ايزدي در آينه وجودي بي کران محمد مصطفي (ص) بر جوامع امروزي انعکاس يافته او در عظيم ترين رسالتهاي تاريخ بشري، بزرگترين ظلمت ستان هاي کفر و شرک را روشني توحيد بخشيد.
زندگي پيامبر اسلام و ائمه هدي (ع) داستان انسان هاي پاک و به کمال رسيده اي است که براي هر پوينده اي، راهي هموار و مستقيم به سوي حقيقت را نشان مي دهد، و زندگي پرفراز و نشيب و سراسر صلابت و جاودانگي آنان، مي تواند همه ابعاد و شئون مختلف حيات انسان کامل را تأمين نمايد.
در اين ايام علاوه بر وفات پيامبر اکرم (ص) سالروز شهادت سبط اکبر پيامبر، امام حسن مجتبي(ع) در روز 28 صفر نيز قرار دارد که در روزهاي طوفاني صدر اسلام همچون بازويي پرتوان در کنار پدر بزرگوارش و نيز در دوران زمامداري کوتاه خودش از کيان اسلام و مسلمين دفاع کرد ولي نيرنگ منافقان و دشمنان اسلام که لباس دوستي دين و امارت مسلمين را به دروغ بر تن کرده بودند، از کاسه زهرآگين دشمن خانگي بيرون آمد و دومين شهيد امامت به جهان اسلام تقديم شد.
همچنين در ايام غمبارِ سالگرد شهادت غريبانه و مظلومانه امام علي بن موسي الرضا (ع) آتش عشق ولايت را در سينه هايمان به مثابه ميراثي پر ارج جاويد نگه مي داريم زيرا اين راه، راه تداوم عشق است و بي گمان هيچگاه بي رهرو نخواهد بود.
وي فرا رسيدن 28 صفر وفات بهترين بنده خدا، اشرف الانبياء و المرسلين، حضرت محمد مصطفي (ص) و اسطوره کرم و سخا، دومين امام هداء حضرت امام حسن مجتبي (ع) و همچنين سي ام صفر سال روز شهادت غريبانه هشتمين پيشواي معصوم ، حضرت امام علي بن موسي الرضا (ع) را محضر آقا امام زمان (عج) ، مقام معظم رهبري (مدظله العالي) ، همه مسلمانان جهان و همکاران تلاشگر در نيروي انتظامي لرستان تسليت و تعزيت گفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن