تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):هر كس برادر (دينى) خود را پنهانى نصيحت كند، او را آراسته و اگر آشكارا نصيحتش نماي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813193897




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواخته شدن زنگ پژوهش در ناحيه دو کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۴۰ق.ظ)
نواخته شدن زنگ پژوهش در ناحيه دو کرمانشاه به مناسبت روز ملي پژوهش، «زنگ پژوهش» با حضور مديرکل آموزش و پرورش استان، به صورت نمادين در آموزشگاه جوادالائمه (ع) ناحيه دو کرمانشاه نواخته شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در مراسم روز ملي پژوهش، محبي مديرکل آموزش و پروش استان کرمانشاه از استاد کشاورز (نويسنده و مورخ برجسته استان) درخواست کرد که به نيابت از وي «زنگ ملي پژوهش» را در استان به صدا درآورد.
در اين مراسم فرشادفر مدير آموزش و پرورش ناحيه دو ضمن عرض خيرمقدم به مدعوين، با اشاره به اهميت مسئله پژوهش در بين دانش آموزان از آنها خواست با تحقيقات علمي خود همواره زمينه پيشرفت ملي را فراهم آورند.
همچنين استاد کشاورز نويسنده و مورخ برجسته استان با اشاره به پيشينه تاريخي خواستگاه علم پژوهي در کرمانشاه، درخصوص محققين برتر اين استان در طول تاريخ مطالبي بيان کرد.
در پايان اين مراسم از دانش آموزان موفق اين آموزشگاه که در زمينه پژوهش و فناوري و کنکور سراسري حايز رتبه هاي برتر شده اند، توسط مسوولين حاضر با اهداي هديه و لوح يادبود تجليل به عمل آمده و پس از آن حاضرين از نمايشگاه آثار برتر فناوري که در محوطه آموزشگاه تشکيل شده بود بازديد به عمل آوردند.
از نکات جالب توجه اين مراسم مي توان به حضور مديرکل آموزش و پرورش استان در جمع دانش آموزان اشاره کرد، به طوري که وي در حين برگزاري مراسم، علي رغم برودت و سرماي زياد هوا دقايقي را در رديف آخر کنار دانش آموزان نشسته و دليل اين کار خود را همراهي هميشگي با آنها حتي در جايگاه يک مديرکل دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن